Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

عجیب اما واقعی؛ خودروی هاوال H2 به اندازه تعهدات وجود ندارد!

بهمن موتور این روزها حال و روز خوبی نسبت به سایر خودروسازان نداشته و تجمع مشتریان این شرکت باعث شده تا حساسیت نسبت به آن بالا رفته و اعتراضات زیادی نسبت به این شرکت خودروساز انجام می شود که از جمله آن حضور خریداران هاوال H2 است که از نبود خودرو برای تحویل خبر می‌دهند و از سوی دیگر خودروهای انبارشده در پارکینگ بهمن موتور را دلیل احتکار این شرکت می‌دانند که گویا طبق اطلاعات موثق، تعداد دستگاه‌های موجود از این خودرو کفاف تعهدات را نمی‌دهد!

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی بهمن موتور این روزها نه تنها در بخش تولید و فروش محصولاتش به مشکل خورده است بلکه در بخش تقاضا نیز با مشتریانی روبرو است که از بدعهدی این شرکت و گرانی‌های روزمره آن کلافه شده‌اند و تجمعات متعددی را در مقابل سازمان فروش این شرکت برگزار کرده‌اند!

خودرو هاوال H2 قیمت هاوال H2در همین راستا بین مسئولین سازمان حمایت و مدیران بهمن موتور جلسه‌ای برگزار شد که تا مشکلات مشتریان و این شرکت بررسی شود که با این حال به نظر می‌رسد که بحران این شرکت جدی‌تر از آن است که تصور می‌کنیم و بایستی مشکلات بهمن موتور به سایر شرکت‌های مشکل‌دار فعلی اضافه شود.

شهرام میرآخورلو معاون بازرسی سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در مصاحبه‌ای گفت: اول از همه در مورد خریداران خودروی بسترن باید بگوییم که محدودیت زمانی پایان آذرماه برای این دسته از مشتریان ملغی شده است. ما با مدیران بهمن موتور مذاکره کرده‌ایم و قطعا منافع مصرف کنندگان را به عنوان سازمان حمایت از حقوق این قشر از جامعه پیگیری می‌کنیم.

وی در ادامه گفت: طبق مذاکرات انجام شده مقرر شد که با دو نفر از خریداران خودروی بسترن و دو نفر از خریداران خودروی هاوال H2 به محل این شرکت و بخش تولید و فروش مراجعه کنیم و بررسی‌های لازم را پیرامون وضعیت این خودروها انجام دهیم. ما سعی خواهیم کرد که آورده مشتریان را نسبت به ارزش روز افزایش دهیم تا به قول معروف نه سیخ بسوزد و نه کباب تا مناقع طرفین حفظ شود.

هاوال H2این مقام مسئول در واکنش به فیلم منتشر شده از پارکینگ این شرکت و شایعات موجود از آمار غیر واقعی بهمن موتور پیرامون هاوال H2 گفت: در مورد این موضوع باید بررسی‌های لازم و دقیق انجام شود و همچنین در مورد تولید خودروهای مذکور باید بدانید که قطعات سی‌کی‌دی مذکور به تعداد مشخص شده وارد کشور شده و شرکت امکان تغییر در آمار مربوط به آن را ندارد و تمامی موارد مربوط به آن مشخص است ولی چیزی که با قطعیت می‌توانیم بگوییم این است که به همه ثبت نام کنندگان و متقاضیان خرید هاوال H2 خودرو نخواهد رسید!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.