مکمل بنزین
خبرداخلی

نرخ جرایم راهنمایی و رانندگی در سال 98 چه تغییری خواهد کرد؟

جرایم راهنمایی و رانندگی چندی سالیست که ثابت بوده و پس از افزایش شدیدی که در حدود 3 سال گذشته داشت عملا به یک ثباتی وارد شد که در بودجه سال‌های مختلف مشمول تغییر نشد و نیروی انتظامی نیز طبق مصوبات مجلس اقدام کرد ولی گویا این عدم تغییر و افزایش تخلفات رانندگی باعث شده تا زمزمه‌هایی مبنی بر افزایش نرخ جرایم راهنمایی و رانندگی شنیده شود.

به گزارش چرخان، سردار تقی مهری رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در گفتگویی پیرامون وضعیت نرخ جرایم راهنمایی و رانندگی گفت: معمولا هر سه سال یکبار و طبق قانون امکان تغییر در نرخ جرایم وجود دارد که این امکان بر اساس پیشنهاد وزرای کشور، مسکن راه و شهرسازی، دادگستری و فرمانده ناجا صورت می‌گیرد. بر اساس قانون این امکان هر سه سال یکبار وجود داشته و حالا فرصت این تغییر فرا رسیده و پیشنهاد مذکور برای تصویب در بودجه سال آینده ارائه شده است.

وی در ادامه با اشاره به احتمال افزایش این نرخ گفت: ما نیز برای این موضوع تابع هیات وزیران هستیم و طبیعتا هر تصمیمی که دولت در این باره بگیرد قابلیت اجرایی خواهد داشت. قطعا بعضی از نرخ جرایم حالت بازدارندگی خود را از دست داده و ما برای باز گرداندن این حالت به جرایم و جلوگیری از تخلفات پیشنهاد افزایش نرخ را به دولت می‌دهیم. البته گفتنی است که تمام مبالغ مربوط به جرایم به خزانه دولت واریز می‌شود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. از وضع رانندگی تو ایران دیوانه شدیم؟ مردم اینقدر پر رو شدن که خلاف می کنه نزدیک بوده آدم بکشه و پر رو واستاده می گه خب که چی؟
    این عوضی ها رو باید جریمه سنگین کرد و وسایل نقلیه شونو خوابوند تا آدم بشن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا