مکمل بنزین
خبرداخلی

خبر خوش برای خریداران خودروهای کوپا ریگان خودرو!

یکسال اخیر برای واردات خودروهای خارجی یکی از عجیب ترین سال‌هایی بوده که با انواع و اقسام مشکلات مختلف روبرو بوده است و بخشنامه‌های مختلف برای جلوگیری از واردات و همچنین مشکلات مربوط به عدم پلاک گذاری برای بعضی از خودروها در مجموع باعث نابسامانی در این بازار شده است. از جمله خودروهای مشکل‌دار می‌توان به محصولات کوپا اشاره کرد که بسیاری از خریداران این خودرو را دچار مشکل نموده بود ولی گویا این مشکل حل شده است.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی ریگان خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشکلات مربوط به پلاک گذاری خودروهای برند کوپا حل شده و به زودی تحویل این خودروها آغاز خواهد شد و آن دسته از مشتریانی که به دلیل این مشکل امکان تحویل گرفتن خودرو را نداشتند می‌توانند با مراجعه به این شرکت پروسه مربوطه را طی نمایند.

طبق اطلاعیه صادر شده از سوی ریگان خودرو اولین سری پلاک‌های این برند صادر شده و مشکلات مربوطه بین این شرکت و وزارت صنعت حل شده است. همچنین این شرکت اعلام کرده است که تمامی خودروهای این برند پلاک خواهند شد و مشکلی در رابطه با هیچ کدام از خودروها نخواهد بود و محدودیتی برای پلاک گرفتن خودروها وجود ندارد.

همچنین که مدت‌هاست که مشتریان این شرکت علیرغم آماده بودن خودروهایشان به دلیل عدم امکان دریافت پلاک به دلیل مشکلات موجود بین وزارت صنعت و ریگان خودرو، امکان تحویل خودروها را نداشتند که این مساله و مشکل در شب ولادت امام حسن عسکری علیه السلام حل شده است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا