مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط شاسی بلند لیفان X60

کرمان موتور در هفته‌های اخیر از جمله شرکت‌های فعال در زمینه ارائه شرایط فروش محصولات مختلف خود بوده و توانسته با ایجاد تعادل درعرضه و تقاضای محصولاتش حتی به سمت فروش اقساطی محصولاتش پیش برود که قطعا شرایط فروش اقساطی محصولات جک را در چرخان مشاهده کردید و حالا این شرکت شرایط فروش نقد و اقساط شاسی بلند لیفان X60  را اعلام کرده است که به مناسبت شب یلدا به مشتریان عرضه شده است.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کرمان موتور در اطلاعیه‌ای از شرایط جدید فروش اقساطی شاسی بلند لیفان X60 خود خبر داد که مشتریان می‌توانند با شرایط جدید اعلامی توسط این شرکت اقدام به خرید شاسی بلند این خودروساز نمایند.

این شرایط فروش به مناسبت شب یلدا به مشتریان عرضه شده است و دارای ظرفیت محدودی است. اولویت تحویل و فروش نیز به آن دسته از مشتریانی تعلق می‌گیرد که هر چه سریع‌تر پیش پرداخت لازم را برای این خودرو به حساب کرمان موتور واریز نمایند.

خودروهای سواری شاسی بلند لیفان X60قیمت قطعی این خودرو 135 میلیون تومان اعلام شده است و به صورت اقساط 12 تا 36 ماهه به مشتریان قابل ارائه خواهد بود. پیش پرداخت لازم برای ثبت نام 54 میلیون تومان بوده و مابقی مبلغ طی اقساط انتخابی مشتری دریافت می‌گردد.

از دیگر شرایط این طرح فروش می توان به الزامی بودن بیمه بدنه در طی پرداخت اقساط اشاره کرد که هزینه‌های آن از مشتری اخذ می‌گردد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا