مکمل بنزین
بازارچه

راین خودرو قیمت جدید ولا V5 اتوماتیک را اعلام کرد +مشخصات

گرانی بازار خودروهای خارجی و همچنین خودروهای داخلی باعث شده تا بسیاری از خودروهای کم طرفدار نیز از این قافله عقب نمانده و تولیدات بسیاری از شرکت‌های مونتاژ کننده نیز به شدت بالا رفته و حالا تقاضایی نیز برای آنها ایجاد شود که علت اصلی آن نبود و عدم دسترسی به محصولات معتبر خارجی و یا محصولات شناخته شده داخلی است که از جمله آنها می‌توان به ولا V5 اتوماتیک راین خودرو اشاره کرد که حالا مشمول گرانی شده و قیمت جدید آن توسط این شرکت اعلام شده است.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی راین خودرو در اطلاعیه‌ای جدیدترین قیمت محصول خود را اعلام کرد که نسبت به ماه گذشته افزایش قیمت 3 میلیون تومانی را تجربه و افزایش قیمت چند ماهه این خودرو چیزی در حدود 25 میلیون تومان بوده است!

گفتنی است که این خودرو محصول مشترک خودروسازی ایران و چین بوده و در خط تولید این شرکت مونتاژ شده و به مشتریان عرضه می‌شود. قیمت جدید اعلام شده راین خودرو برای این ماشین 86 میلیون و 500 هزار تومان است که البته به نظر می‌رسد صرفا برای تحویل خودروهای پیش فروش شده در ماه‌های قبل خواهد بود چرا که در حال حاضر شرایط فروشی برای این خودرو اعلام نشده است.

 

از جمله ویژگی‌های این خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیشرانه این خودرو 1497cc بوده و دارای موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ و دارای 97 اسب بخار قدرت است.
  • وزن بسیار سبک این خودرو که حدود 1070 کیلوگرم است باعث شده تا شتاب گیری این خودرو با توجه به پیشرانه آن قابل قبول باشد.
  • این خودرو دارای گیربکس 4 سرعته اتوماتیک است.
  • ولا وی5 دارای فرمان برقی بوده و از کیفیت قابل قبولی در این زمینه برخوردار است.
  • مصرف بنزین این خودرو چیزی در حدود 6.1 لیتر است که نسبت به خودروهای ارزان قیمت و داخلی بازار بسیار مناسب بوده و یکی از جذابیت‌های خرید این خودرو برای مشتریان به حساب می‌آید.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا