مکمل بنزین
تماشاخانه

بررسی ویدئوی مزدا CX-9 مدل 2018 (ویدئوی اختصاصی)

خودروی ژاپنی مزدا CX-9 یک خودروی شاسی‌بلند سه ردیفه با گنجایش 7 سرنشین است که توانسته در بازار آمریکای شمالی فروش بالایی را به دست آورد. کارشناسان صنعت خودروسازی امتیاز 7.9 از 10 را به این محصول ژاپنی داده‌اند که شامل فاکتورهایی مانند رانندگی، راحتی، طراحی داخلی، کاربردی بودن و استفاده از تکنولوژی‌های روز هست.

مزدا CX-9 در چهار تریم متفاوت اسپرت، تورینگ، گرند تورینگ و Signature به بازار ارائه شده است. این خودرو مجهز به پیشرانه 4 سیلندر 2.5 لیتری با 250 اسب بخار قدرت خروجی و 310 پوند فوت حداکثر گشتاور متصل به جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک شده است. توزیع نیروی پیشرانه این خودرو به چرخ‌های جلو یا هر چهار چرخ انتقال پیدا می‌کند.

در نسخه اسپرت چرخ‌ها و رینگ‌های آلومینیومی 18 اینچی به همراه چراغ‌های اتوماتیک LED، سیستم تهویه هوا اتوماتیک، فرمان چرمی و صندلی‌های چرمی انعطاف پذیر، دوربین و سنسورهای عقب و اطراف خودرو، بلوتوث، سیستم صوتی 6 بلندگودار را دارد. مهندسان ژاپنی مزدا برای مدل CX-9 سیستم ترمز اضطراری اتوماتیک در سرعت‌های پایین، سیستم تشخیص نقاط کور، سیستم هشدار ترافیکی در جاده‌های بین شهری و شهری را در بخش اجزای ایمنی قرار داده‌اند.

بسیاری از مالکان مزدا CX-9 مدل 2018 رانندگی با این وسیله نقلیه را شبیه به رانندگی خودروهای سدان و کوچک توصیف کرده‌اند که با پیشرانه توربوشارژ حس رانندگی اسپرت را به سرنشینانش می‌دهد. یکی از نقاط قوت این خودرو در طراحی داخلی آن گرفتن صدا و لرزش خودرو هست به طوریکه شما هیچ صدا یا لرزشی از موتور در سرعت‌های بالا را در داخل کابین حس نمی‌کنید که این امر باعث هندلینگ فوق العاده خوب این خودرو می‌شود.

این خودروی ژاپنی در بازار رقبایی مانند فورد اکسپلورر، کیا سورنتو و هوندا پایلوت دارد و حدود 33 هزار دلار معامله می‌‎شود. در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا با خودروی شاسی‌بلند مزدا CX-9 مدل 2018 بیشتر آشنا شوید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا