مکمل بنزین
بازارچهشرایط فروش

شرایط فروش و قیمت جدید محصولات چری و MVM مدیران خودرو ویژه دی 97

مدیران خودرو از جمله شرکت‌های عجیبی است که در پروسه قیمت‌گذاری خود از اقدامات عجیبی برخوردار بوده و به قدری در این پروسه، عجیب عمل می‌کند که در بحبوحه گرانی‌های اخیر و نبود خودرو در بازار نیز در بسیاری از مواقع شاهد بودیم که قیمت کارخانه محصولات این شرکت از قیمت بازار بالاتر بوده است که این موضوع در اعلام قیمت جدید این شرکت نیز حاکم بوده است.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی مدیران خودرو نماینده و مونتاژکننده محصولات چری و MVM در ایران در اطلاعیه‌ای از شرایط و قیمت جدید محصولات خود خبر داد که طبق روال معمول چند وقت اخیر شاهد گرانی در این مورد بوده‌ایم. یکی از نکات جالب در مورد قیمت گذاری محصولات این شرکت این است که به شدت قیمت بازار در قیمت گذاری آن موثر بوده و به نظر می‌رسد که بهای تمام شده محصولات در تعیین نرخ این شرکت در اولویت‌های بعدی قرار می‌گیرد.

مدیران خودرو چری تیگو7اولین خودرو X22 AT Excellent Sport که قیمت آن به 158 میلیون و 800 هزار تومان افزایش یافته است.

دومین خودرو X22 AT Luxury که قیمت آن به 152 میلیون و 100 هزار تومان افزایش یافته است.

سومین خودرو X22 MT Excellent Sport که قیمت آن به 140 میلیون و 500 هزار تومان افزایش یافته است.

چهارمین خودرو X22 MT Luxury که قیمت آن به 134 میلیون و 200 هزار تومان افزایش یافته است.

پنجمین خودرو X22 MT که قیمت آن به 131 میلیون و 800 هزار تومان افزایش یافته است.

ششمین خودرو X22 MT Sport Excellent که قیمت آن به 138 میلیون و 100 هزار تومان افزایش یافته است.

هفتمین خودرو X33 S Sport که قیمت آن به 138 میلیون و 100 هزار تومان افزایش یافته است.

خودروی بعدی که شامل افزایش قیمت در این شرکت شده، آریزو 5 توربو است که با افزایش قیمت حدود 40 میلیون تومانی به 191 میلیون و 900 هزار تومان رسیده است!

خودروی بعدی نیز آریزو 5 دنده‌ای لاکچری است که با افزایش قیمت حدود 30 میلیون تومانی به 154 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است.

تیگو5 تیپ 2 خودروی بعدی است که در کمال تعجب و با افزایش قیمت حدود 45 میلیون تومانی به 244 میلیون و 600 هزار تومان رسیده است!

تیگو5 تیپ 1 نیز به تازگی به سبد محصولات این شرکت افزوده شده است و با قیمت جدید 232 میلیون و 900 هزار تومان قابل خرید است!

از نکات جالب توجه بسیاری از محصولات مدیران خودرو تفاوت قیمت معکوس قیمت بازار و قیمت کارخانه است که با قیمت‌های جدید اعلامی این شرکت عملا به راحتی می‌توان در بازار با قیمت‌های به مراتب کمتر و با تحویل فوری اقدام به خرید کرد.

اما مدیران خودرو در اطلاعیه مذکور از شرایط فروش 30 روزه محصولاتش خبر داده که به نظر می‌رسد خرید از بازار هم از نظر ریالی و هم از نظر زمان تحویل بسیار مناسب‌تر خواهد بود چرا که سود مشارکتی به پرداختی مشتریان تعلق نمی‌گیرد!

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام روزبخير اينجانب مهدي نصرتي متولد١:٣٦٠ وبيمار أم اس هستم إز سال١٣٩٠ متوجه بيماريم شدم والآن بدون كار و بيكار هستم إز شما مقام مسئول تقاضاي كمك و قسطي فروختن ماشين را دارم بنده ماهي ٧٠٠٠٠ حقوق. مىگيرم إز بهزيستي ميگيرم انشاالا با كمك شما مقام مسئول ازشما كمك ميخاهم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا