مکمل بنزین
بازارچهبرگزیده‌ها

قیمت جدید پژو 207 دنده‌ای توسط ایران‌خودرو اعلام شد

گروه خودروسازی ایران‌خودرو که امروز طی چند بخشنامه مختلف، قیمت جدید محصولات خود را تغییر داد و افزایش قیمت‌هایی را اعمال نمود، در ادامه این تغییرات اقدام به افزایش قیمت پژو 207 دنده‌ای کرد که با توجه به قیمت بازار به نظر می‌رسد که از جذابیت خوبی برای پیش فروش‌های انجام شده باشد و مشتریان را برای تحویل گرفتن خودروهای مذکور تحریک نماید.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای قیمت جدید پژو 207 دنده‌ای را اعلام کرد که نسبت به قیمت قبلی آن یعنی 47 میلیون و 130 هزار تومان با افزایش قیمت بالایی روبرو شده و در حال حاضر برای مشتریان با قیمت 70 میلیون تومان ارائه خواهد شد.

این خودرو که در انواع اتوماتیک و صندوقدار به مشتریان عرضه می‌شود در حال حاضر در بازار با قیمتی در حدود 80 میلیون تومان فروخته می‌شود که نسبت به قیمت گذاری سایر محصولات ایران‌خودرو مانند پژو پارس اتوماتیک و هایما از تعرفه بسیار بهتری برخوردار است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا