مکمل بنزین
خبرداخلی

شهر خودرو لیگ برتری شد؛ جدال 3 شرکت خودروسازی در لیگ برتر فوتبال!

شاید وضعیت خودروسازان و شرکت‌های واردکننده خودروهای خارجی به قدری دارای مشکل است که شنیدن اخبار حاشیه‌ای آن هم در زمینه فوتبال از سوی این شرکت‌ها به اندازه کافی عجیب باشد و باعث تعجب اهالی بازار شود! شهر خودرو که این روزها در جشن اخذ پلاک برای خودروهای کوپاست، در اقدامی جالب توجه تیم پدیده را که این روزها با اختلاف گل شماری در رده دوم لیگ برتر قرار گرفته، خریداری کرد!

به گزارش چرخان، شنیده‌ها از مشهد نشان می‌دهد که تیم پدیده که این روزها از مشکلات مالی بسیار زیادی رنج می‌برد و بازیکنان این تیم چند باری اقدام به تعطیلی تمرینات خود کردند توسط استانداری خراسان به مالک متمول شهر خودرو منتقل شده است که البته مشکلاتی در زمینه این توافق وجود دارد!

شهر خودرودر حال حاضر تیم پدیده در مالکیت شرکت پدیده مادر بوده و این شرکت که در حال حاضر از مشکلات مالی رنج می‌برد و در پروژه‌های خود به مشکل خورده است عملا توانایی نگهداری از این تیم را نداشته و قادر به تامین هزینه‌های تیم لیگ برتری مشهد نیست و از سویی نیز صدرنشینی پدیده باعث شده تا نیاز به حمایت از این تیم نیز بیش از پیش شود! استانداری خراسان نیز به همین دلیل وارد این موضوع شده و به پیشنهاد خرید این تیم توسط شهر خودرو پاسخ مثبت داده است که شایعات زیادی پیرامون رقم این انتقال شنیده می‌شود.

گفتنی است که استانداری خراسان رضوی صراحتا دستور این انتقال را صادر کرده است ولی شرکت پدیده مادر به دلیل شرایط فعلی تیم پدیده و تبلیغات رایگانی که برای این شرکت انجام می‌شود رضایت داشته و به دنبال تاخیر در این انتقال است و از دستور انتقال 24 ساعته استانداری سر باز می‌زند که باید دید ارگان‌های حاکمیتی چه برخوردی با این شرکت خواهند داشت ولی چیزی که مشخصا در مورد آن مطمئن هستیم این است که به زودی تغییراتی در تیم پدیده رخ خواهد داد که از جمله آن تغییر لوگو و تبلیغات آن به شهر خودرو و حضور خودروی کوپا در تبلیغات این تیم است!

گفتنی است که این اقدام شهر خودرو در حالی است که به تازگی توانسته اولین سری پلاک‌های مربوط به خودروهای کوپا (مربوط به ریگان خودرو) را دریافت کرده و عملا مشکل شماره گذاری این خودروها حل شده است که با توجه به رفع این مشکل، راه برای فروش هر چه بیشتر محصولات کوپا در ایران نیز باز شده است که با تبلیغات مربوط به تیم پدیده نیز این مقدار از فروش به طور قطع چند برابر افزایش خواهد یافت!

بدین ترتیب تعداد خودروسازان حاضر در لیگ برتر فوتبال کشورمان به عدد 3 خواهد رسید که باید دید آیا این موضوع به نفع صنعت خودروسازی است یا خیر؟

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا