مکمل بنزین
خبرداخلی

زمان تولید خودروی هن تنگ عظیم خودرو و مشخصات آن

عظیم خودرو از جمله شرکت‌های خودروسازی کشورمان است که توانسته در بحبوحه مشکلات صنعت خودروسازی کشور خط تولید محصولاتش را راه اندازی کرده و به زودی خط تولید دومین محصولش را راه اندازی نماید که با توجه به استقبال خوبی که از محصول اول این شرکت شده است، عملا می‌توان استقبال خوبی را برای هن تنگ این شرکت متصور شد که در ادامه به جزئیاتی از تولید این خودرو می‌پردازیم.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی عظیم خودرو که در زمینه تولید خودرو در کشورمان فعال بوده و توانسته خودروی فوتون ساوانا را به مرحله تولید رسانده و در هفته‌های اخیر در طی چند مرحله اقدام به تحویل این خودروها نماید به زودی خط تولید دیگر محصول خود را رسما به راه خواهد انداخت که البته از شهرت بیشتری نسبت به محصول قبلیش برخوردار است.

خودروسازی عظیم خودروبه گفته مسئولین این شرکت به نظر می‌رسد که در اواسط دی ماه سال جاری شاهد تولید اولین سری خودروهای هن تنگ در کارخانه این شرکت خواهیم بود که طبق شنیده‌ها چیزی در حدود 15 تا 17 روز طول خواهد کشید تا اولین خودروی تولید این شرکت از خط تولید خارج شود.

بابک وطن‌خواه مدیرعامل صنایع تولیدی عظیم خودرو در مصاحبه‌ای پیرامون تولید این خودرو گفت: ما در حال برنامه ریزی برای راه اندازی خط تولید هن تنگ هستیم و در اواسط دی ماه اولین تولیدات این خط آغاز خواهد شد که طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، اولین خودروی خارج شده از خط تولید کارخانه چیزی در حدود 17 روز طول خواهد کشید. دلیل اصلی کندی تولید در این کارخانه عدم آشنایی کامل اپراتور و تنظیم شدن مراحل مختلف تولید است که طبیعتا زمان بر خواهد بود.

هن‌تنگ هن‌ تنگوی در ادامه افزود: البته مشتریان ما باید بدانند که ظرفیت تولید کارخانه عظیم خودرو برای تولید هن تنگ چیزی در حدود 10 خودرو در ساعت است که به زودی به این رقم خواهیم رسید و تولیدات شرکت را بالا خواهیم برد.

از جمله ویژگی‌های این خودرو که در کارخانه عظیم خودرو تولید خواهد شد:

  • طراحی جلو این خودرو به گونه‌ایست که چهره‌ای مصمم به این خودرو داده و ظاهری ویژه و جذاب را به آن داده است.
  • کیفیت قطعات به کار رفته در هن تنگ به مراتب نسبت به سایر خودروهای تولید مشترک چینی بالا بوده و این یک مزیت و جذابیت برای این خودرو به شمار می‌رود.
  • استفاده از موتور توربو شارژ 2 لیتری که توسط شرکت میتسوبیشی طراحی و تولید شده به جذابیت‌های این خودرو افزوده است تا نسبت به سایر خودروهای تولید مشترک چینی برتری ویژه‌ای داشته باشد.
  • آپشن‌های رفاهی این خودرو بسیار زیاد بوده و بسیاری از ویژگی‌های موجود در خودروهای لوکس برندهای معروف را دارد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا