مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش اقساطی شاسی بلند لیفان X60 (دی 97)

با خروج برندهای اروپایی و کره‌ای از کشورمان عملا گزینه خرید بسیاری از مردم ایران محدود به مواردی شده است که به تازگی وارد کشورمان شده‌اند و امتحانی پس نداده و معمولا با اسامی عجیب و غریبی نیز همراه هستند که قطعا نام آنها را شنیده‌اید و مقالات مربوط به آن را در چرخان خوانده‌اید. طبیعتا مراجعه به برندهای چندین ساله این حوزه می‌تواند گزینه مناسب‌تری باشد که شاسی بلند لیفان X60 از جمله این موارد بوده و حالا با تسهیلات قابل قبولی از کرمان موتور به مشتریان عرضه می‌شود.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کرمان موتور در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش شاسی بلند لیفان X60 خود خبر داد که با توجه به حدود قیمتی آن تنها گزینه مناسب و شناخته شده ایست که برای خرید یک شاسی بلند موجود بوده و به نظر می‌رسد با توجه به تسهیلات در نظر گرفته شده برای آن از استقبال خوبی برخوردار شود.

لیفان X60 خودروهای سواری شاسی بلند لیفان X60قیمت قطعی اعلام شده برای این خودرو 135 میلیون تومان است که به صورت نقد و اقساط از مشتریان دریافت می‌گردد. تعداد در نظر گرفته شده برای این شرایط فروش محدود بوده و طبیعتا اولویت با افرادی خواهد بود که پیش پرداخت لازم را از سریعتر واریز نمایند.

البته کرمان موتور برای آن دسته از مشتریانی که قصد خرید نقدی این خودرو را دارند این امکان را برایشان فراهم کرده که البته خبری از تخفیف خرید یا سود مشارکت برای آن نیست که به نظر می‌رسد این شرایط به دلیل وضعیت قیمتی این خودرو نسبت به بازار آزاد باشد.

موعد تحویل خودرو در هر دو حالت نقدی و اقساطی دوماهه در نظر گرفته شده و در صورت تاخیر در تحویل مشتری از جریمه تاخیر 2.5 درصد ماهانه بهره مند خواهد شد که عملا سود تاخیر 30 درصدی را برای او به همراه خواهد داشت.

شاسی بلند لیفان X60نکته جالب در مورد اطلاعیه صادر شده توسط کرمان موتور اعلام جزئیات هزینه‌ایست که برای این خودرو در نظر گرفته شده که این جزئیات نشان دهنده قیمت خالص 119 میلیون تومانی برای خودرو بوده و چیزی در حدود 15 میلیون تومان از هزینه پرداختی مشتری برای هزینه‌های قانونی فروش پرداخت می‌گردد!

مشتری در روش اقساطی می‌تواند با پیش پرداخت‌های 54 تا 81 میلیون تومان اقدام به ثبت سفارش شاسی بلند لیفان X60 کرده و مابقی مبلغ را در اقساط 12 تا 36 ماهه پرداخت نماید که اقساط نیز در قالب چک‌های سه ماهه از وی دریافت می‌شود.

لیفان X60از دیگر نکات این شرایط فروش شاسی بلند لیفان X60 می‌توان به عدم واگذاری خودروها بدون بیمه بدنه اشاره کرد که هزینه آن از مشتری اخذ می‌گردد. سند خودروها در رهن خواهد بود و مدل خودروها نیز 1397 قید شده است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا