مکمل بنزین
خبرداخلی

ایران‌خودرو در تحویل چه خودروهایی مشکل دارد؟ + لیست تبدیلی

گروه خودروسازی ایران‌خودرو این روزها یکی از پرکارترین شرکت‌های خودروسازی کشورمان است که از یک سو در امر افزایش قیمت محصولاتش فعال بوده و از سوی دیگر برای تحویل محصولاتش بخشنامه‌های متفاوتی را صادر می‌کند که به نظر می‌رسد با روند فعلی این شرکت، لیست محصولات ایران‌خودرو به زودی کوتاه‌تر از آن چیزی خواهد شد که قبل از این شاهد بودیم. حالا این شرکت در بخشنامه‌ای طرح تبدیل محصولاتش را صادر کرد که در ادامه آن را بررسی می‌کنیم.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای شرایط تبدیل محصولات خود را اعلام کرد که طبق این شرایط جدید، مشتریان می‌توانند در صورت تمایل این تبدیل را انجام دهند و هیچ اجباری از سوی ایران‌خودرو برای آن وجود ندارد! البته گفتنی است نفس صدور بخشنامه این چنینی بدین معنی است که تولید آن دسته از محصولاتی که خودروهای جایگزین دارند به مشکل خورده و مشتریانی که به دنبال دریافت خودروهای مذکور هستند بایستی صبر زیادی داشته باشند!

مشتریان برای تعویض و تغییرات مد نظر می‌توانند از 5 دی ماه تا 30 ام دیماه اقدام به این تغییرات نمایند. نمایندگان این شرکت نباید مشتریان را برای این تغییر و تبدیل اجبار نمایند. نمایندگی‌ها بایستی از مشتری به صورت کتبی رضایت نامه اخذ کنند و در غیر این‌صورت تبدیل صورت نخواهد گرفت.

از دیگر نکات قید شده در این طرح تبدیل به آن دسته از مشتریانی باز می‌گردد که دارای دعوتنامه منقضی شده هستند و برای دریافت خودروی خود عجله دارند. طبیعتا آن دسته از مشتریانی که دعوتنامه آنها صادر نشده و یا مدت زمان آن به پایان نرسیده است، مشمول این بخشنامه نمی‌شود.

همچنین قیمت قطعی محصولات تبدیلی طبق آخرین لیستی خواهد بود که توسط شرکت اعلام شده و قوانین مربوط به قیمت گذاری در زمان تحویل به طور کاملا اجرایی خواهد شد. در ادامه به مهم‌ترین تغییرات تبدیل محصولات تبدیلی اشاره می‌کنیم:

  • پژو 405 تیو 5 این شرکت با مدل اس‌ال‌ایکس این محصول تعویض می‌گردد که موعد تحویل آن 5 ماهه خواهد بود!
  • سمند ال‌ایکس با موتور ملی به سمند با موتور ملی و تحویل 4 ماهه تبدیل می‌شود.
  • دعوتنامه‌های صادر شده برای خودروی ویتارا با خودروی هایما اس 7 توربو تعویض می‌شوند که موعد تحویل آنها 4 ماهه خواهد بود.
  • تمام سری محصولات خانواده تندر 90 نیز با محصول دانگ فنگ اچ30 کراس این شرکت تعویض می‌شوند. موعد تحویل این خودروها نیز 5 ماهه خواهد بود.
  • کمترین موعد تحویل متعلق به وانت آریسان و پیکاپ با موعد 20 روزه بوده و بیشترین موعد تحویل نیز متعلق به خانواده دناست که در 6 ماه آتی تحویل داده خواهد شد.
  • از دیگر نکات جالب این لیست، مشکل نداشتن پژو 2008 پسابرجامی است که به طور کامل با همین خودرو تحویل داده خواهد شد ولی موعد تحویل آن 5 ماهه اعلام شده است! بدین ترتیب به نظر می‌رسد که برای تحویل حواله‌های آتی نیز مشکل وجود دارد.
  • در بخشنامه ایران‌خودرو نکته‌ای پیرامون سود مشارکت در نظر گرفته نشده است.

در ادامه لیست اصلی این بخشنامه تبدیلی را مشاهده می‌کنید:

ایران‌خودرو

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. شما اخوی فازت معلومه چیه تویه خبر گفتی ایران خودرو شایعات اخیر پیرامون عدم ایفای تعهداتش را رد کرد الانم میگی اطلاعیه داده باید جایگزین بگیرن

    1. سلام یوسف جان
      اولا شما اگر فاز ایرانخودرو رو فهمیدید به ما هم بگید D:
      دوما اینکه توی همون خبر هم گفتیم که معمولا ایرانخودرو اولش رد می کنه بعدش خودش خیلی شیک تایید می کنه.

  2. مزخرف تر مال مردم خور تر از این ایرانهودرو مگه هست آخه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا