مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش نقدی چری آریزو و تیگو اعلام شد (زمستان 97)

شرکت مدیران خودرو، نماینده محصولات چری در ایران از جمله شرکت‌هایی است که وضعیت نابسامان فعلی برای آن سود سرشاری داشت و در حالیکه محصولات این شرکت در سال‌های گذشته از استقبال خوبی برخوردار نبودند و با شرایط فروش نقد و اقساط مختلف نیز بعضا به سختی به فروش می‌رسیدند، حالا به راحتی اقدام به پیش فروش‌های بلند مدتی می‌کند که همزمان با بالا بردن قیمت‌هایش شده و سود سرشاری را نصیب این شرکت نموده است.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی مدیران خودرو در اطلاعیه‌های جداگانه شرایط فروش نقدی محصولات چری در ایران ویژه زمستان را اعلام کرد که البته جزئیات این شرایط فروش به گونه ایست که تقریبا می‌توان گفت جذابیتی برای آن دیده نشده و مشخص نیست که مشتریان چرا باید از این شرایط استقبال کرده و اقدام به خرید مستقیم از کارخانه نمایند. لازم به ذکر است که در حال حاضر قیمت محصولات مذکور در بازار پایین‌تر و یا در حد قیمت کارخانه است.

از نکات جالب توجه این شرایط فروش جریمه تاخیر اندکی است که به پیش پرداخت مشتریان تعلق می‌گیرد! این در حالیست که هیچ گونه سود مشارکتی برای مشتریان در نظر گرفته نشده و مشخص نیست که جریمه تاخیر 12 درصدی این شرکت آیا جذابیتی برای خرید مشتریان ایجاد می‌کند یا خیر؟

همچنین زمان تحویل خودروهای مذکور 30 روز کاری اعلام شده است که طبیعتا مشتری در مدتی بالاتر از یکماه تقویمی به خودروی خود خواهد رسید! در حالیکه به طور مثال در خودرویی مانند آریزو 5 دسترسی مشتری به قیمت پایین‌تر و تحویل فوری فراهم بوده و به راحتی می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به خرید نماید!

چریشرایط فروش آریزو 5

اولین مدل از این خودرو Arrizo 5 T.E است که با قیمت 191 میلیون و 900 هزار تومان و جریمه تاخیر 12 درصد به مشتریان عرضه می‌شود. زمان تحویل این خودرو 30 روز کاری عنوان شده است.

دومین مدل از این خودرو Arrizo 5 MT Luxur است که با قیمت 154 میلیون و 500 هزار تومان و جریمه تاخیر 12 درصد به مشتریان عرضه می‌شود. زمان تحویل این خودرو 30 روز کاری عنوان شده است.

تیگو 5شرایط فروش نقدی تیگو 5

اولین مدل از این خودرو Tiggo 5 IE است که با قیمت 244 میلیون و 600 هزار تومان و جریمه تاخیر 12 درصد به مشتریان عرضه می‌شود. زمان تحویل این خودرو 30 روز کاری قید شده است.

اولین مدل از این خودرو Tiggo 5 IL است که با قیمت 232 میلیون و 900 هزار تومان و جریمه تاخیر 12 درصد به مشتریان عرضه می‌شود. زمان تحویل این خودرو 30 روز کاری قید شده است.

شرایط فروش نقدی تیگو 7 اکسلنت

مدل عرضه شده از این خودرو Tiggo 7 DCT Excellent است که با قیمت 337 میلیون و 600 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود. جریمه تاخیر این خودرو 12 درصد بوده و زمان تحویل نیز همانند خودروهای دیگر 30 روز کاری عنوان شده است.

گفتنی است قیمت ای خودرو در سایت‌های نیازمندی چیزی در حدود 300 میلیون تومان است.

مدیران خودرو همانند ایران‌خودرو و سایپا شرایط جالبی برای فروشش مقرر کرده که به نظر می‌رسد به صورت عملیاتی نیازی به آنها نیز نباشد:

  • هر کد ملی در این شرایط فروش قادر به ثبت یک سفارش خواهد بود!
  • امکان یکبار صلح برای مشتریان فراهم شده است.
  • ثبت نام صرفا از رنگ‌های سفید و مشکی امکان پذیر خواهد بود.
  • زمان پرداخت تاخیر نیز پس از تحویل خودرو خواهد بود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. مگر خر مغز را گاز گرفته باشد که با این قیمت از کارخانه خرید کردکه در بازار ارزان تر هست

  2. سلام. چرا هیچکس به گرانفروشی افسار گسیخته ی این دوشرکت یعنی کرمان موتور و مدیران خودرو رسیدگی نمی کند هرجور دوست دارند قیمتها را بالا می برند… تو این شرایط خوب جولان می دهند و از آب گل آلود ماهی می گیرند

  3. چرا پولمو بابت چیزی بدم که ارزش کمتری نسبت به پولم داره؟ و بعد از ریختن بنزین در باک انگار شروع به آتش زدن مقدار زیادی ازین پول میکنه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا