مکمل بنزین
گوناگونخبر

بهترین طراحی‌های روکش صندلی پورشه که تاکنون وجود داشته‌اند!

خودروهای طراز اول و برجسته شرکت پورشه را می‌توان از جنبه‌های مختلفی مورد بررسی قرار داد. شاخصه‌هایی مانند قدرت، زیبایی و اصالت که هرکدام ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را داشته و توانسته‌اند تاکنون این برند اشتوتگارتی آلمان را منحصربه‌فرد و خاص جلوه بدهند.

در این‌ بین شاید کمتر به مسائل جزئی‌تری مانند طراحی صندلی‌ها و روکش‌های آن پرداخته‌ شده و در بین این‌ همه ویژگی خوب، صندلی‌ها جلوه کمرنگ‌تری را از خود به نمایش بگذارند. به‌خصوص در سال‌های اخیر که اکثر خودروهای پورشه با صندلی‌هایی از چرم مشکی‌ رنگ تولید شده و به مشتریان خود فروخته شده‌اند.

اما پورشه در بحث طراحی و تولید صندلی‌های فابریک نیز شهره بوده و اصالت و کارایی خود را در داخل کابین نیز از ابتدای تولیداتش حفظ کرده است.

برای مثال، نوارهای شکلاتی‌ رنگی که در خودروی پورشه 928 مدل سال 1983 استفاده‌ شده، توانسته‌اند با امضای شرکت پورشه در قسمت بالایی صندلی، نمای جذابی به داخل این ابر خودروی آلمانی ببخشند.

همچنین در یک نسخه اصلی از پورشه 911 مدل 1964 نیز از روکش‌هایی استفاده‌ شده است که بیشتر مناسب کت‌وشلوارهای مردانه و یا شال‌های زنانه هستند تا اینکه بخواهد در یک خودروی اسپرت پورشه استفاده شود؛ اما تضاد موجود بین این روکش رنگارنگ با تریم چوبی داخل خودرو و هماهنگی آن بارنگ قرمز، به زیبایی هرچه‌تمام‌تر، خودرو را بیش‌ از پیش جذاب کرده‌اند.

در طول تاریخ شرکت پورشه، خودروهای زیادی بودند که با چنین صندلی‌های جذابی آفریده‌ شده‌اند. خودروهایی که هرکدام نشان از طراحی منحصربه‌فرد این شرکت و توجه به ریزترین جزئیات برای جلب رضایت مشتریان خود دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا