Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

با تفاوت پراید‌ در مدل‌ها و تیپ‌های گوناگون آشنا شوید

خودروهای گروه X100 سایپا (یعنی پرایدهای تقویت‌شده به لحاظ فنی و بدنه) از سال 1390 براساس میزان امکانات در 5 تیپ ST ،LX ،SL ،SX و EX عرضه می‌شد، اما پس از الزامی شدن نصب ترمز ABS (ضد قفل) بر روی خودروها، عرضه تیپ‌های ST و LX پراید که فاقد ترمز ABS بودند، از سال 1391 متوقف شد.

در ادامه برنامه ایمن‌سازی خودروهای داخلی بر اساس مصوبه هیأت دولت، پلیس راهنمایی و رانندگی از آغاز سال 1392 خودروسازان را ملزم به نصب یک ایربگ (کیسه هوا) بر روی خودروهای تولیدی کرد و بر این اساس تولید تیپ‌های SL و SX که فاقد ایربگ بودند نیز متوقف شد و حتی پرایدهای بدون ایربگی که موعد تحویلشان خرداد 92 بود هم با پلاک 91 به مشتریان تحویل داده شد و پلاک 92 فقط بر روی تیپ EX که دارای ایربگ راننده بود، نصب شد.
سایپا در سال 1392 تولید پراید در تیپ SE را گسترش داد که علاوه بر ترمز ABS و ایربگ راننده، مجهز به ایربگ سرنشین، فرمان هیدرولیک و جعبه فرمان تقویت‌شده و دارای کاتالیست و استاندارد آلایندگی یورو4 بود و در حال حاضر بالاترین تیپ پراید در همه مدل‌های آن محسوب می‌شود.

اما در سال 93 علاوه بر تولید تیپ SE، شاهد تولید یک تیپ دیگر نیز بودیم؛ تیپ TL با قیمت کمتر که آن هم دو ایربگ و استاندارد آلایندگی یورو4 دارد اما فاقد فرمان هیدرولیک است.

تفاوت پراید ها

تفاوت پراید ها

به سوپر گروه پراید ملحق شوید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.