مکمل بنزین
گوناگونشرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش نقدی محصولات چری (دی 97)

برخلاف بسیاری از خودروسازان کشورمان که برای فروش فوری محصولاتشان با مشکل فزونی تقاضا بر عرضه مواجه هستند ولی مدیران خودرو متولی محصولات برند چینی چری در ایران، به دلیل گرانی بیش از حد محصولاتش عملا با کمبود تقاضا مواجه شده و شرایط فروش فوری پی در پی منتشر می‌کند که جدیدترین موردی که از این شرکت ارائه شده مربوط به فروش نقدی و فوری 5 محصول پرطرفدار این شرکت است.

به گزارش چرخان، شرکت مدیران خودرو متولی محصولات برند چینی چری در ایران در طی بخشنامه‌ای از آخرین شرایط فروش نقدی محصولاتش خبر داد که البته طبق روال معمول خبری از سود مشارکت و تسهیلات ویژه برای مشتریانش نیست.

از جمله شرایط خاص این طرح فروش می‌توان به 5 سال گارانتی ویا 150 هزار کیلومتر گارانتی اشاره کرد. ثبت نام صرفا بر اساس رنگ‌های موجود ارائه شده به مشتریان خواهد بود و طبیعتا اتمام موجودی از هر رنگ منجر به محدود شدن انتخاب مشتریان خواهد بود.

البته از جمله امتیازاتی که مدیران خودرو برای مشتریانش در نظر گرفته هزینه بیمه شخص ثالثی است که در قیمت نهایی خودرو محاسبه نشده و به عهده شرکت قرار داده شده است.

مدیران خودرو چری تیگو7شرایط فروش آریزو 5

اولین مدل از این خودرو Arrizo 5 T.E است که با قیمت 191 میلیون و 900 هزار تومان و جریمه تاخیر 12 درصد به مشتریان عرضه می‌شود. زمان تحویل این خودرو فوری عنوان شده است.

دومین مدل از این خودرو Arrizo 5 MT Luxur است که با قیمت 154 میلیون و 500 هزار تومان و جریمه تاخیر 12 درصد به مشتریان عرضه می‌شود. زمان تحویل این خودرو فوری عنوان شده است.

شرایط فروش نقدی تیگو 5

اولین مدل از این خودرو Tiggo 5 IE است که با قیمت 244 میلیون و 600 هزار تومان و جریمه تاخیر 12 درصد به مشتریان عرضه می‌شود. زمان تحویل این خودرو فوری قید شده است.

اولین مدل از این خودرو Tiggo 5 IL است که با قیمت 232 میلیون و 900 هزار تومان و جریمه تاخیر 12 درصد به مشتریان عرضه می‌شود. زمان تحویل این خودرو فوری قید شده است.

شرایط فروش نقدی تیگو 7 اکسلنت

مدل عرضه شده از این خودرو Tiggo 7 DCT Excellent است که با قیمت 337 میلیون و 600 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود. جریمه تاخیر این خودرو 12 درصد بوده و زمان تحویل نیز همانند خودروهای دیگر فوری عنوان شده است.

از نکات قابل ذکر این طرح فروش عدم اشاره به محدودیت هایی است که در بخشنامه های دیگر بدان اشاره شده بود که از جمله آن می توان به محدودیت کد ملی اشاره کرد که بدیهی است که نیازمند اجرا هم نبود!

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا