مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط فروش و قیمت جدید تیگو7 توسط مدیران خودرو اعلام شد

مدیران خودرو این روزها با شرایط ایجاد شده برای بازار خودروهای خارجی به یکی از شرکت‌های فعال در زمینه فروش محصولاتش تبدیل شده و انواع شرایط فروش مختلف را برای خرید مشتریانش عرضه کرده که البته با شرایط قیمتی محصولات این شرکت در بازار و کارخانه عملا استقبال چندانی نیز از این شرایط فروش صورت نمی‌گیرد که نمونه آن را می‌توان در تیگو7 این شرکت مشاهده کرد!

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی مدیران خودرو متولی مونتاژ محصولات برند چینی چری در ایران در اطلاعیه‌ای شرایط فروش جدیدی را برای برای دو مدل تیگو7 اعلام کرد که این شرایط فروش به مناسب سال نو میلادی بوده و همزمان با اعلام قیمت جدید مدل نیو تیگو7 بوده است.

مدیران خودرو چری تیگو7این شرکت در کمال تعجب سود مشارکت 13 درصدی را برای مشتریانش در نظر گرفته که با توجه به فاصله قیمتی تیگو7 در کارخانه و بازار جذابیت خاصی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند! جریمه تاخیر قید شده برای این خودرو 6 درصد است که با توجه به زمان تحویل 60 روزه به نظر می‌رسد که این شرایط فروش نیز سرانجام سایر طرح‌های این شرکت را خواهد داشت.

اولین خودروی عرضه شده در این شرایط فروش تیگو7 اکسلنت است که 337 میلیون و 600 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود. مبلغ پیش پرداخت برای این خودرو 168 میلیون و 800 هزار تومان بوده و الباقی مبلغ نیز طی مراحلی از مشتری دریافت می‌گردد.

البته نکته عجیب در مورد مرحله دوم پرداخت مشتریان عدم مشخص شدن رقم دقیق آن است که شائبه‌هایی را مبنی بر محاسبه قیمت خودرو بر مبنای قیمت روز ایجاد نموده است! (البته این شرکت، قید قطعی را در سربرگ این شرایط فروش ذکر کرده است) زمان تحویل این خودرو نیز 60 روز کاری قید شده است.

تیگو7 نیودومین خودروی عرضه شده در این شرایط فروش، تیگو7 نیو است که با قیمت 356 میلیون و 800 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود. مبلغ پیش پرداخت برای این خودرو 178 میلیون و 400 هزار تومان بوده و الباقی مبلغ نیز طی چند مرحله از مشتری دریافت می‌گردد که در این خودرو نیز پرداختی آخر نامشخص بوده که همان شائبه قبلی را ایجاد می‌کند. (البته این شرکت، قید قطعی را در سربرگ این شرایط فروش ذکر کرده است) زمان تحویل این خودرو نیز 60 روز کاری قید شده است.

 

از تفاوت‌های بین مدل اکسلنت و نیو می‌توان به مشخصاتی از قبیل سیستم EFP و سیستم کنترل در سراشیبی اشاره کرد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا