Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شهر خودرو با کوپا رسما لیگ برتری شد!

چندی پیش خبری در چرخان و سایر رسانه‌های خودرویی منتشر شد که نشان می‌داد شهر خودرو که متولی برند خودروهای پرحاشیه کوپا در کشورمان است اقدام به خرید تیم لیگ برتری پدیده نموده و در گیر و دار پروسه‌های اداری این موضوع قرار گرفته است که طبیعتا فاز جدیدی از فعالیت‌های شهر خودرو را رقم می‌زد ولی طبق خبری که امروز در رسانه‌ها منتشر شد، کار انتقال پدیده به این شرکت تمام شده است.

به گزارش چرخان، سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده خراسان در گزارشی از برگزاری جلسه نهایی مدیران عامل شرکت شهر خودرو و شرکت پدیده مادر خبر داد که این موضوع از آنجاییکه مساله انتقال امتیاز وابسته به اقدامات پدیده مادر بوده مهم است.

شهر خودرودر این جلسه افراد مختلفی از دو شرکت از جمله دکتر انتظاری مدیرعامل شرکت پدیده مادر به همراه زارع صفت و بکائیان از دیگر اعضا هیات مدیره پدیده مادر و حمیداوی مدیرعامل شهر خودرو و شهام نایب رییس هیات مدیره این شرکت ، به همراه برادران رییس هیات فوتبال این استان حضور داشتند که طبق اخبار منتشر شده از این جلسه به نظر می‌رسد کار انتقال امتیاز به پایان رسیده و احتمالا شاهد تبلیغات خودروهای کوپا و یا شهر خودرو در اولین بازی این تیم در لیگ برتر خواهیم بود که از قضا یک بازی پر بیننده خواهد بود.

اولین بازی پدیده در لیگ برتر مقابل پرسپولیس خواهد بود که به نظر می‌رسد تعداد بیننده‌های این بازی به چند میلیون نفر رسیده و یک تبلیغ بسیار پر ارزش برای شهر خودرو و خودروهای کوپا باشد. این انتقال بر اساس تصمیماتی که در ستاد تدبیر این استان اتخاذ شده انجام گردیده و عملا شهر خودرو در بهترین زمان اقدام به خرید تیمی کرده که به یک بیلبورد تبلیغاتی برای این شرکت و محصولاتش تبدیل خواهد شد.

خودروی کوپاالبته به نظر می‌رسد که با حضور شهر خودرو در لیگ برتر و تبلیغات گسترده‌ای که برای خودروهای کوپا صورت می‌گیرد، با توجه به دریافت پلاک برای این خودروها شاهد رونق بیشتری در معاملات این خودرو خواهیم بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.