مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار رندر ترکیبی شاسی‌بلند مک لارن و فراری

خودروهای شاسی‌بلند و کراس‌اوور توانسته‌اند این روزها سهم بزرگی از فروش در بازار کشورهای مختلف جهان را به خود اختصاص دهند. از این رو بسیاری از خودروسازان معروف در جهان به دنبال طراحی و تولید این تیپ خودروها هستند. به تازگی نیز رندر ترکیبی شاسی‌بلند دو برند شناخته شده مک لارن و فراری بر روی وب‌سایت‌های مختلف منتشر شده که سر و صدای زیادی به پا کرده است.

از برندهای مشهور که خودروهای اسپرت تولید می‌کنند مدل لامبورگینی اوروس در سال گذشته میلادی رونمایی شد و توانست تحسین همگان را به خود وادارد. از سوی دیگر ما می‌دانیم که کارخانه ایتالیایی فراری هم در تلاش برای ساخت شاسی‌بلند جدید هست؛ البته هنوز این مدل در مرحله طراحی باقی مانده و طراحی با استعداد به نام جورجی تدورازده قرار است این مدل جدید را طراحی کند. با توجه به پیشینه و سابقه کاری این فرد، بسیاری از کارشناسان حدس می‌زنند این خودرو شبیه به مدل‌های مک لارن باشد و ترکیبی از دو برند فراری و مک لارن را به همراه داشته باشد.

از برند مک لارن مدل 820X برای طراحی این شاسی‌بلند در نظر گرفته شده است که چراغ‌های جلوی آن متشکل شده از سه LED کوچک در کنار هم به همراه ردیفی از چراغ‌های ظریف که تداعی کننده حرف L  در انگلیسی است. از سوی دیگر نیمی از این رندر را شبیه به مدل X712 معرفی کرده‌اند که خصوصیاتی مانند بدنه و شاسی شبیه به خودروهای فراری را دارد و کشیده و شبیه به تخم مرغ هست و ته چهره کمی از مدل فورد Edge ST را در خود دارد. ما حدس می‌زنیم که این شاسی‌بلند مجهز به پیشرانه 8 سیلندر توئین توربو با کارایی بالا باشد و سپرهای شبیه به مدل‌های استون مارتین را در برداشته باشد. شما چه نظری درباره شاسی‌بلند جدید فراری دارید؟ آیا این رندر ترکیب جذاب و گیرا هست؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا