مکمل بنزین
شرایط فروش

بروزترین شرایط نقد و اقساط محصولات مدیران خودرو (دی 97)

همان‌طور که در خبرهای قبلی پیرامون مدیران خودرو مطلع شدید این شرکت که در شرایط فعلی که همه شرکت‌ها از تفاوت قیمت مثبت بیت کارخانه و بازار مواجه بوده و از این موضوع متضرر شده‌اند، این شرکت با تفاوت قیمت منفی روبرو بوده و عملا با کمبود تقاضایی روبرو است که باعث شده تا یکی از شرکت‌های فعال در زمینه ارائه شرایط فروش مختلف باشد که بالاخره فروش اقساطی را طبق روال قبلی به خدماتش افزود و حالا مشتریان می‌توانند با تسهیلات بلندمدت اقدام به خرید نمایند.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی مدیران خودرو طی اطلاعیه‌ای از شرایط جدید فروش نقد و اقساط محصولات خود به مناسب سال جدید میلادی خبر داد که با توجه به جزئیاتی که در سایت این شرکت وجود دارد به نظر می‌رسد که همکاری لیزینگ خودران وفا برای این شرکت تبعات مثبتی داشته و از بار مالی ارائه تسهیلات مالی کاسته است.

مدیران خودرو چری تیگو7نکته مهم و قابل ذکر در مورد این شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو که به نظر می‌رسد صرفا از بستر خودران وفا استفاده می‌کند، عدم وجود جزئیات این شرایط فروش در سایت لیزینگ مذکور است که سوالی را در ذهن ایجاد می‌کند که چرا مدیران خودرو راسا اقدام به عرضه این شرایط نکرده است؟

بهره وام‌های پرداختی در این طرح از 18.79 شروع شده و تا 20.59 درصد افزایش یافته است که با توجه به بازه اقساط مشتری تعیین می‌شود که بازه پرداخت کمتر منجر به دریافت کمتر سود خواهد شد ولی جزئیات پیچیده محاسبه اقساط مورد نظر در سایت وفا چیزی نیست که به راحتی شفافیت مد نظر مدیران خودرو را در اختیار مشتریان قرار دهد!

این شرکت تنها در خودروی 315 خود اقدام به ارائه تسهیلات 50 درصدی کرده و مشتری بایستی 50 درصد مبلغ خودرو را به صورت نقدی به حساب این شرکت واریز نماید و خودرو را با موعد تحویل “نامشخص” دریافت نمایند که البته این عدم مشخص شدن موعد تحویل بدین معنی نیست که تاخیری صورت بگیرد ولی در بخشنامه موعدی مشخص نشده است که با توجه به دیگر شرایط فروش این شرکت احتمالا به صورت 30 روزه خواهد بود.

محصولات MVMاز دیگر نکات جالب توجه این شرایط فروش می‌توان به ضمانت لازم توسط یک چک معتبر اشاره کرد که عملا مشتری را از عرضه تضامین مختلف می‌رهاند. همچنین مشتری می‌تواند از دو طریق سایت رسمی خودران وفا و یا نمایندگی‌های سرتاسر کشور اقدام به خرید و ثبت سفارش این خودروها نمایند که البته شرط محدودیت یک خودرو برای هر کد ملی نیز ذکر شده است!

سود انصراف و سود تاخیر در این شرایط 12 درصد عنوان شده است و محدودیت در تعداد ثبت نامی برای هر خودرو نیز قید شده است که به محض اتمام ظرفیت، مبادی ثبت نام بسته خواهد شد و امکان ثبت سفارش نخواهد بود. همچنین امکان صلح برای مشتریان در این شرایط وجود نداشته و جریمه تاخیر نیز 7 روز بعد از تحویل خودرو پرداخت خواهد شد.

خودروهای عرضه شده در این شرایط روش ام وی ام 315 نیو و ام وی ام ایکس 22 (MVM X22) و ام وی ام ایکس33 اس (MVM X33S) است. بخشنامه شرایط فروش را از اینجا دانلود کنید.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. واقعا نمیدونم چی بگم. سایت شما تا همین دو سال پیش تو اوج بود. اما از یکسال پیش کلا افت کرد. انکار یه از چرخدنده های چرخان گذاشت رفت. نویسنده های خوب قدیمی رفتن و چنتا نویسنده جدید هم فایده نداشتن و اونها هم رفتن. کاش دوباره اون نویسنده های قدیمی را پیدا کنید و بیان. کاش… چرا رفتن؟ چرا جای دیگه ای نیستن؟ چراااا از بین نویسنده های قدیمی تون فقط یه نفر مونده که شیرعلی هست ولی ایشون هم مگه چه قدر کشش داره. چرا این طوری شدید. آینده خوبی داشت سایتتون ولی الان نه!! این چرخان کجا و آن چرخان کجا

    1. سلام جناب خاقانی عزیز
      البته که قبول دارم حرفاتون رو و شکی نیست.
      میخواستم بدونم دلیل اینکه زیر یک خبر شرایط فروش این کامنت رو گذاشتید چی بوده؟ اشکالی ایرادی چیزی مشاهده کردید؟
      و اینکه بفرمایید چه مواردی قبلا بیشتر مد نظرتون بوده که الان نیست ما بیشتر در تحریریه بررسیشون کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا