مکمل بنزین
بازارچه

با چه قیمتی می‌توان دامای X7 را از بازار آزاد خریداری کرد؟ + مشخصات

دامای X7 یکی از شاسی بلندهای جدید بازار خودروهای خارجی کشورمان است که البته با حواشی زیادی همراه بود و ناشناخته بودن آن باعث شد تا بسیاری از مشتریان نسبت به خرید این محصول دو دل باشند ولی گویا عرضه خوب این خودرو توسط واردکننده و نبود گزینه‌های معتبر خارجی باعث شد تا روند معاملات این خودرو بهتر شده و حالا قیمت آن نسبت به قیمت رسمی واردکننده تفاوت فاحشی دارد.

به گزارش چرخان، یاران خودرو اروند شرکتی است که اقدام به واردات دامای X7 کرد و توانست موفقیت خوبی در زمینه فروش آن کسب کند که در حال حاضر نمایندگی‌های این شرکت در کشور میزبان مشتریان زیادی هستند ولی در حال حاضر این خودرو با قیمت 198 میلیون تومان توسط شرکت قیمت گذاری شده است که مشاهدات از بازار نشان می‌دهد که در حال حاضر قیمت گذاری این خودرو توسط دلالان با رقمی در حدود 350 میلیون تومان انجام شده است که تفاوت حدود 150 میلیون تومانی را نشان می‌دهد.

دامای X7این خودرو که دارای پیشرانه 2 لیتری توربو بوده و تحت لیسانس میتسوبیشی ژاپن تولید شده است که دارای 174 اسب بخار قدرت و گشتاور 250 نیوتون متری است که قدرت و کارایی مناسبی را در اختیار صاحبان این خودرو قرار می‌دهد. جعبه دنده این خودرو 6 سرعته بوده و تجربه سرعت 220 کیلومتری با این خودرو به راحتی امکان پذیر است! همچنین می‌توان ویژگی‌های زیر را برای این خودرو نام برد:

6 کیسه  هوای 10 نقطه‌ای، سیستم کنترل پایداری، دنده پشت فرمان، فرمان کمکی برقی و طرح D، آینه‌های تاشو برقی، حافظه تنظیمات راننده، سقف پانارومیک، درب صندوق برقی، صندلی‌های جلوی برقی با گرمکن، سنسور نور و باران، چراغ روشنایی روز، سنسور پارک جلو و عقب، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سامانه کنترل حرکت در سربالایی و سراشیبی، تریم داخلی چرم، نمایشگر 10 اینچی با 8 باند و ساب ووفر، رینگ 19 اینچی، کروز کنترل، دوربین عقب، کامپیوتر سفر، دسته دنده مخفی طرح جگوار-لندروور، راهنمای تعویض لاین، وکیوم درب‌ها و…

خرید خودرو قیمت رسمی خودرو بازار خودرو قیمت خودرو در بازار آزاد خرید خودرو در نیمه دوم 97 فروش خودروی کارکرده بازار خودرو بازار خودروهای داخلیالبته نکته جالب در مورد آگهی‌های مربوط به دامای X7 این است که فاصله قیمتی زیادی بین آگهی‌ها وجود داشته و بازه قیمتی آن از حوالی قیمت 250 تا 400 میلیون تومان متفاوت است که دلیل قیمت پایینی مثل 250 میلیون تومان فروش خودرو در مناطق آزاد بوده و قیمت‌های سقف نیز مربوط به خودروهای فول آپشنی است که با شرایط بهتری واگذار می‌شوند ولی به طور کلی اگر برای خرید دامای X7 قصد کردید باید بدانید که چیزی در حدود 350 میلیون تومان برای آن کنار بگذارید که نسبت به خودروهای چینی دیگر که حالا به قیمت‌های بالای 400 میلیون تومان رسیده‌اند گزینه بهتری از نظر قیمت خواهد بود!

 

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا