Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

نیسان تیتان PRO-4X، یک هیولای واقعی!

شاید هیچ‌کجا مانند جاده‌های کویری نتواند شرایط یک خودرو را به چالش بکش و مراکش بهترین شرایط را برای انجام این نوع تست‌ها دارد. کارشناسان برای به‌چالش کشیدن نیسان تیتان ۲۰۱۹ به صحرای مراکش رفته‌اند تا ببینند این خودرو چه توانایی‌هایی دارد. بی‌شک این خودرو با هدف رقابت با خودروهای سنگین آمریکایی آماده شده تا بتواند رقیبی قدرتمند از آسیا برای محصولات فورد و شورولت باشد.

در حال حاضر ارزان‌ترین مدل رام ۱۵۰۰ حدود ۸۰ هزار دلار در استرالیا قیمت دارد، و تیتان می‌تواند با قیمت کمتر، طرفداران بیشتری را جذب کند، البته این خودرو هنوز در استرالیا عرضه نشده، بنابراین قیمتی هم در این کشور برای آن در نظر نگرفته شده است. شاید مهمترین چیزی که در مورد پیکاپ‌های آمریکایی، می‌توان گفت، کیفیت ساخت بالای آنها در کنار ابعاد بزرگ است. این ابعاد بزرگ، اجازه می‌دهد تا کابینی راحت برای خانواده‌ها مهیا شود و معمولا خودروهای بزرگ آمریکایی از تکنولوژی بالایی بهره می‌برند.

PRO-4X یک نمونه از وانت‌های پیکاپ ایده‌ال است که شاید بتوان آن را با هایلوکس نسبت داد. تیتان از همان موتور بنزینی سابق خود، یعنی پیشرانه 5.6 لیتری V8 و گیربکس اتوماتیک بهره می‌برد. این پیشرانه توانایی تولید 291 کیلو وات قدرت و 534 نیوتن‌متر گشتاور را دارد و در جاده‌های خاکی در تست ما، این خودرو مصرف سوخت ترکیبی حدود 12 تا 13 لیتر در هر 100 کیلومتر را نشان داد.

سیستم تعلیق این خودرو با سیستم صد شوک این امکان را می‌دهد تا در شرایط خاکی و آفرود نیز کیفیت بالایی از رانندگی ارائه شود. نیسان مجموعه‌ای از امکانات رفاهی و سرگرمی را در تیتان گنجانده که از جمله آنها می‌توان به نمایشگر هوشمند Around View با چهار دوربین برای ارائه دید 360 درجه، سیستم هوشمند هشدار عقب، سیستم هشدار نقطه کور، صندلی‌های چرمی، سیستم شستشوی چراغ‌ها و … اشاره کرد.

کابین بطور چشمگیری کیفیت خوبی دارد و راحتی بیش از اندازه آن، حس خوبی را منتقل می‌کند و صندلی‌های جلوی برقی با حافظه و سیستم گرمکن، تمرکز کافی را برای راننده مهیا می‌کند. تیتان با کابین بزرگ خود اجازه می‌دهد ۵ فرد بالغ براحتی در آن ساکن شوند در حالی که در قسمت بار نیز امکان حمل کالا وجود دارد. موتور قدرتمند این خودرو و توانایی کششی آن در شرایط سخت، عملکرد خوبی دارد و تا حدودی می‌توان آن را حتی از هایلوکس هم در برخی از موارد بهتر دانست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.