Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط فروش جدید محصولات بیسو T3 و T5 در نمایشگاه خودرو تهران!

بیسو T3 و T5 دو محصول تازه وارد خودروهای خارجی در کشورمان هستند که توانستند با تبلیغات زیادی که در کلانشهرها شاهد آنها بودیم به گل سر سبد بازار تبدیل شوند و فروش خوبی را در دو مرحله فروش شرکت سیف خودرو تجربه کردند که با توجه به ویژگی‌هایی که از این دو خودرو سراغ داریم به نظر می‌آید که در سومین نمایشگاه خودروی تهران یکی از جذاب‌ترین خودروها برای مخاطبین خواهد بود.

به گزارش چرخان، شرکت سیف‌خودرو متولی محصولات برند بیسو در ایران که سابقه نمایندگی برندهای بزرگی مانند سوبارو در ایران را دارد، در اطلاعیه‌ای از شرایط جدید فروش دو محصول بیسو T3 و T5 رونمایی کرد که این شرایط فروش به مناسب برگزاری سومین نمایشگاه خودروی تهران بوده و مشتریان می‌توانند با مراجعه به این نمایشگاه و بازدید از خودروهای مذکور از این شرایط فروش بهره مند شوند که به نظر می‌رسد از استقبال خوبی نیز برخوردار شود.

بیسو T3گفتنی است که رنگ قابل سفارش برای دو خودروی مذکور متنوع بوده و مشتریان بسته به علاقه خود امکان انتخاب خواهند داشت. سود مشارکت 21درصد و سود انصراف 16درصدی باعث شده تا احتمال استقبال بالای مشتریان اتفاقی محتمل باشد. موعد تحویل مدل تی3 به تیر 98 و مدل تی5 به شهریور 98 موکول می‌شود. قیمت خودروها غیرقطعی بوده و قیمت قطعی همزمان با صدور دعوتنامه مشخص خواهد شد که با کسر سود مشارکت همراه خواهد بود.

از دیگر نکات این شرایط فروش امکان یکبار در صلح آن است که همچنین مشتری از جریمه تاخیر 12 درصد علاوه بر سود مشارکت تعیین شده منتفع خواهد شد.

بیسو T3 و T5  دو خودرویی هستند که با سر و صدای زیادی وارد کشورمان شدند و تبلیغات قابل توجه آنها در خیابان‌های تهران باعث شد تا حواشی زیادی نیز برای آنها ایجاد شود که از جمله این حواشی تشکیکی بود که یکی از مسئولین بازار خودرو ایجاد کرده بود مبنی بر اینکه وقتی امکان واردات خودروهای خارجی به کشور مسدود است، چگونه می‌توان این تعداد از خودرو را پیش فروش کرد؟ در توضیح و جوابیه این شرکت عملا ابهامات این ماجرا حل شد چرا که خودروهای بیسو T3 و T5 در خط تولید مرتب خودرو تولید خواهند شد که قطعات این خودروها به صورت منفصله وارد کشور می‌شوند و عملا اشتغال‌زایی خوبی نیز در این زمینه صورت خواهد گرفت.

اولین سری پیش فروش خودروهای مذکور با موعد تحویل خرداد و تیر سال 98 با استقبال خوبی روبرو شد که حتی باعث شد تا تقاضای زیادی برای ایجاد شرایط فروش دیگر به سیف خودرو برسد که نوبت دوم فروش این خودروها چند روز بعد از آن عملیاتی شد و فروش خوبی را برای سیف خودرو به همراه داشت.

بیسواین شرایط فروش جدید از 18 دی ماه آغاز خواهد شد و مشتریان می‌توانند با مراجعه حضوری به نمایندگی‌های این شرکت و همچنین غرفه رسمی سیف خودرو در محل نمایشگاه خودروی تهران اقدام به ثبت سفارش نمایند که در یک اقدامی جالب امکان ثبت سفارش اینترنتی نیز برای مشتریان ایجاد شده است که از طریق safekhodro.com قابل انجام است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.