مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط بسترن B30 گروه بهمن (دی 97)

بسترن B30 از جمله خودروهایی است که در حال حاضر گروه بهمن برای تحویل آنها با مشکلات کمتری روبرو بوده و گویا به قدری در زمینه مدیریت تولید این خودرو به خوبی عمل کرده‌اند که حتی تعهدات خودروهای هاوال نیز با استفاده از جایگزینی آن با بسترن B30 انجام شده است که در حال حاضر شرایط فروش اقساطی این خودرو توسط بهمن موتور اعلام شده است.

به گزارش چرخان، گروه بهمن طی اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط یکی از پرطرفدارترین محصولات خود یعنی بسترن B30 رونمایی کرد که مشتریان می‌توانند از امروز تا زمان اتمام ظرفیت اقدام به ثبت سفارش نمایند. مشتریان برای ثبت سفارش در این شرایط فروش می‌توانند با پیش پرداخت حدود 75 میلیون تومان اقدام به خرید نمایند که بسته به بازه اقساط دلخواه مشتری سایر موارد تعیین می‌شود.

خودروهای داخلی بسترن B30البته به پیش پرداخت اولیه اعلامی مشتریان مبالغی افزوده می‌شود که جمعا پرداختی او را در مرحله اول به 79 میلیون تومان می‌رساند که الباقی مبلغ خودرو به صورت اقساط 12 تا 36 ماهه قابل پرداخت خواهد بود. خودروها بدون بیمه واگذار نمی‌شوند و مشتری ملزم به پرداخت هزینه آن است که در پیش پرداخت ابتدایی و در اقساط سال‌های بعد وی لحاظ شده است.

از دیگر شرایط این طرح فروش نقد و اقساط بسترن B30 می‌توان به ارائه یک ضامن معتبر برای تسهیلات ارائه شده اشاره کرد که با اقساط ماهانه 2 میلیون و 400 هزار تومان تا 5 میلیون و 200 هزار تومان امکان خرید این خودرو را خواهد داشت. رنگ تمامی خودروهای قابل عرضه سفید بوده و امکان ثبت سفارش با رنگ‌های دیگر وجود ندارد.

مشتری بایستی برای اقساط ماهانه چک طرح صیاد داشته باشد که چک‌های مربوطه باید ویژگی‌های جدید بانک مرکزی را داشته و از بانک‌های عضو شتاب صادر شده باشد. طبیعتا امکان استفاده از چک‌های مربوط به موسسات غیر شتابی وجود نخواهد داشت.

سند خودروها تا پایان اقساط در رهن بهمن موتور خواهد بود و موعد تحویل این خودروها یکماهه قید شده است که البته سود مشارکت و سود انصرافی برای این طرح فروش اعلام نشده است. همچنین مشتری در صورت انصراف از خرید یا مشکل دار بودن پرونده‌شان امکان درخواست سود برای پیش پرداختشان وجود نخواهد داشت.

بسترن B30گفتنی است به تازگی یکی از مسئولین سازمان حمایت در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که قیمت جدید بسترن اعلام خواهد شد که با توجه به صدور این بخشنامه به نظر می‌رسد که قیمت 130 میلیون تومان برای این خودرو قطعی شده و قیمت‌های پایین‌تر عنوان شده برای بسترن B30 صحت ندارد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا