مکمل بنزین
خبرداخلی

تکلیف ساندرو استپ وی مشخص شد؛ تکلیف سایر محصولات پارس خودرو چه می‌شود؟

در حالیکه سایپا و ایران‌خودرو غرق در بخشنامه‌های مختلف اعلام قیمت جدید محصولاتشان هستند و طرح‌های مختلفی را برای مشتریان خود ارائه می‌کنند، پارس خودرو در کمال آرامش و البته سکوت به کار خود ادامه می‌دهد که از قضا یکی از شرکت‌های پرمشکل در بحث خودروسازی و تحویل خودرو همین شرکت است که بیشترین خانواده محصولات خارجی را در سبد تولیداتش قرار داده است که به تازگی توانسته آخرین تعهداتش را در مورد خودروی ساندرو استپ وی به سرانجام برساند.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی پارس خودرو که از زیرمجموعه‌های گروه خودروسازی سایپا محسوب می‌شود در اطلاعیه‌ای دعوتنامه ایفای تعهدات مربوط به سری آخر حواله‌های خرداد ماه سال جاری را صادر کرد که مشتریان دارای حواله ساندرو استپ وی  اتوماتیک می‌توانند برای تکمیل وجه و دریافت همین خودرو اقدام کرده و خودروهای خود را تحویل بگیرند.

ساندرو پارس خودرومشتریان مورد خطاب این بخشنامه باید توجه کنند که صرفا تا 30 ام دی ماه فرصت پیگیری و تکمیل وجه دارند و بعد از این تاریخ تعهدی در قبال آنها وجود نخواهد داشت. همچنین خودروهای مذکور با همان رنگ سفارش داده شده در زمان ثبت سفارش تحویل داده خواهند شد و امکان تغییر رنگ برای سفارش‌ها وجود نخواهد داشت.

این بخشنامه در حالی صادر شده است که بسیاری از تعهدات این شرکت برای محصولات خانواده رنو بلاتکلیف بوده و این شرکت طبق بخشنامه‌ای چندی پیش صادر کرد عملا امکان تحویل بسیاری از تعهدات این خانواده را نداشته و به مشتریان پیشنهاد باز پس گیری پول یا تغییر خودرو داد که با حواشی زیادی همراه شد ولی سوال بزرگ در مورد پارس خودرو اینجاست که این شرکت با وجود پایه ریزی تمام تولیداتش بر اساس محصولات خارجی، چرا تمهیدات لازم را قبل از اجرایی شدن تحریم‌های آمریکا اتخاذ نکرد؟

داچا ساندرو استپ ویاین شرکت به راحتی می‌توانست در سه ماهه ابتدایی سال جاری اقدام به واردات قطعات مربوط به خانواده رنو کرده و مشکلات فعلی را نداشته باشد که حتی خبری در یکی از روزنامه‌ها منتشر شد که نشان می‌داد این شرکت انبارهایی مملو از قطعات محصولات خانواده رنو را دارد که به دلایل مختلف اقدام به تحویل این خودروها نمی‌کند!

از سوی دیگر پارس خودرو در مقام پاسخگویی برآمد و شایعات موجود را تکذیب نمود ولی عملا این تکذیب همراه شد با اتفاقاتی که در یکی دوماه اخیر شاهد آن بودیم ولی به هر حال این شرکت در بحث محصولات خانواده برلیانس نیز به همین منوال بوده و به تازگی از مشتریانش خواسته که به جای یکی از برلیانس کراس از سایر مدل‌ها انتخاب نمایند که نشان از وجود مشکل در این سری از محصولاتش هست!

پارس خودرو ساندرو پیش فروش خودروهای داخلی

به نظر می‌رسد که سایپا و به تبع آن پارس خودرو برای تحویل و تعیین تکلیف سایر تعهدات و ادامه تولید آنها منتظر تعیین تکلیف قیمت بوده و با افزایش قیمت آنها به قیمتی نزدیک به قیمت بازار، مکانیزم عرضه و تقاضا عملکرد بهتری خواهد داشت!

 

 

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا