مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط وانت کارا 2000 (دی 97)

در حالیکه بسیاری از شرکت‌های خودروساز این روزها در تدارک اعلام قیمت‌های جدید خود بوده و بعضا نیز با افزایش قیمت‌های بسیار زیاد به دنبال جلب و جذب مشتری بیشتر هستند، گروه بهمن نیز از مشکلات هاوال رهایی پیدا کرده و در اطلاعیه‌ای از شرایط فروش نقد و اقساط جدید برای یکی از محصولات تجاری خود یعنی وانت کارا 2000 خبر داده است که با شرایط خوبی به مشتریان عرضه می‌شود.

به گزارش چرخان، شرکت بهمن لیزینگ یکی از زیرمجموعه‌های گروه صنعتی بهمن در اطلاعیه‌ای از شرایط جدید فروش نقد و اقساط وانت کارا 2000 خبر داد که مشتریان می‌توانند با استفاده از طرح ارائه شده و پیش پرداخت اندک اقدام به خرید این خودرو نمایند.

گفتنی است که بهمن لیزینگ از تحویل فوری این خودروی تجاری خبر داده و مشتریان می‌توانند با پیش پرداخت 33 میلیون تومانی اقدام به ثبت سفارش نمایند و از تسهیلات این شرکت برای الباقی مبلغ بهره مند شوند که با اقساط 24 ماهه قابل ارائه بوده و اقساط آن یک میلیون و 215 هزار تومان قید شده است.

گفتنی است که در پیش پرداخت اعلامی و همچنین اقساط این خودرو سهم بیمه بدنه نیز در نظر گرفته شده و خودروهای فروش اقساطی بدون بیمه بدنه واگذار نمی‌شوند. تعداد در نظر گرفته شده برای طرح محدود بوده و اولویت با افرادی است که سریعتر اقدام به واریز پیش پرداخت نمایند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا