Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

انتشار تصاویر جاسوسی لندروور دیسکاوری اسپرت

به تازگی تصاویر جاسوسی از لندروور دیسکاوری اسپرت در رسانه‌های خبری منتشر شده است که مدلی تازه از نسل جدید این شاسی‌بلند هست. البته این خودروی جدید در این تصاویر کاملا استتار شده است و اواخر سال 2019 یا اوایل سال 2020 وارد بازار انگلستان می‌شود.

با وجود استتار کامل این خودرو هنوز می‌توان بعضی از تغییرات و جزئیات جدید آن را مشاهده کرد. برای مثال با وجود پوشش کامل این اتومبیل تمام سپر پوشیده شده ولی چراغ‌های جدید باریک آن در این تصاویر به راحتی دیده می‌شود. همچنین بسیاری از کارشناسان حدس می‌زنند که لوله‌های اگزوز این مدل جدید بزرگتر، پایین‌تر و نزدیک به زمین قرار گرفته باشند.

البته بعضی از کارشناسان خودرو معتقدند این مدل جدید همانند مدل‌های قبلی است. از سوی دیگر اگر به عکس‌های گرفته شده از عقب این خودرو نگاهی بیندازید متوجه طراحی جدید و کوچکتر چراغ‌ها می‌شوید. در داخل کابین لندروور دیسکاوری اسپرت چندین صفحه نمایش دیجتالی دیده شده که شبیه به آخرین مدل لندروور ایووک هست. یکی از این نمایشگرها مخصوص سیستم سرگرمی و اطلاعات و دیگری برای نشان دادن اطلاعات پایه و اساسی است و سومین نمایشگر داخل کابین کنترل HVAC هست.

شاسی‌بلند لندروور دیسکاوری اسپرت پلتفرم جدیدی ندارد و در واقع پلتفرم موجود برای مدل‌های حاضر بازبینی شده است که اجازه می‌دهد باتریهای جدید برای آن نصب شود و پیشرانه آن را تبدیل به پلاگین هیبریدی کند. به علاوه این امر باعث شده که فضای بیشتری به کابین اختصاص داده شود.

به غیر از اضافه شدن نسخه هیبریدی برای مدل جدید، انتظار اضافه شدن رنج جدیدی از پیشرانه‌ها برای این خودرو وجود ندارد و برای بازار اروپا تنها پیشرانه سه سیلندر 1.5 لیتری در کنار پیشرانه 4 سیلندر 2.0 لیتری توربو قرار خواهد گرفت. این فیس‌لیفت جدید لندروور دیسکاوری اسپرت شاید زیاد کشیده نباشد ولی قرار شده برای مدل 2022 این خودرو پلتفرم PTA جدید برای نسل بعدی در نظر گرفته شود. برای خبرهای بیشتر از این مدل و دیگر محصولات لندروور همراه چرخان باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.