مکمل بنزین
گوناگونخبر

قیمت گرانترین تویوتا کرولا 2020 حدود 32 هزار دلار

دوازدهمین نسل از تویوتا کرولا به تازگی روی خط تولید رفته است و متقاضیان می‌توانند به صورت آنلاین این خودرو را خریداری کنند. این خودروی سدان یکی از گرانترین نسل‌های تولید شده کرولا با قیمت 32530 دلار هست  و حدود 930 دلار آن برای حمل و نقل است.

تویوتا کرولا 2020 نسخه پایه تریم L قیمت پایه 20430 دلار دارد و تجهیزاتی شامل تکنولوژی کمک رانننده مانند سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم هشدار خروج از لاین رانندگی و هشدار اتوماتیک برای خواب آلودگی راننده دارد. در داخل کابین نیز سیستم سرگرمی و اطلاعات بر روی صفحه نمایش 7.0 اینچی یا 8.0 اینچی نصب شده است.

نسخه پیشرفته XSE با قیمت پایه 25450 دلار مجهز به پیشرانه چهار سیلندر 2.0 لیتری با قدرت خروجی 169 اسب بخار و حداکثر گشتاور 205 نیوتن متر هست و دیگر ورژن آن با پیشرانه چهار سیلندر 1.8 لیتر می‌تواند 139 اسب بخار و 171 نیوتن متر گشتاور تولید کند. به علاوه نسخه هیبریدی با تریم LE پیشرانه برقی با قدرت خروجی 121 اسب بخار دارد که قدرت خودرو را کمی بالاتر می‌برد.

تویوتا کرولا نسخه XSE در 7 رنگ متفاوت تولید می‌شود و که شش رنگ آن بدون هزینه تولید می‌شود ولی برای داشتن رنگ مروارید براق می‌بایست 395 دلار هزینه بیشتر پرداخت کرد که در درون کابین نیز برای بخش‌های متفاوت از رنگ آبی استفاده شده است. همچنین متقاضیان برای داشتن پکیج XLE/XSE بایستی 2165 دلار پرداخت کنند که امکاناتی مانند بلندگوهای استریو، چراغ‌های LED روشنایی در روز، مونروف، تریم‌های کرومی و چراغ‌های هوشمند تطابقی در روز را دارند.

برای گرانتر شدن و بالا رفتن هزینه‌ها این خودروساز ژاپنی یا فروشندگان بزرگ می‌توانند کفپوش‌های باکیفیت، قفل‌های چرخ‌ها و محافظ بدنه را نصب کنند. با این وجود می‌توان گفت برای داشتن گرانترین تویوتا کرولا موجود در بازار جهانی می‌بایست 32530 دلار هزینه کرد. نظر شما درباره خودروی سدان تویوتا کرولا مدل 2020 چیست؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا