مکمل بنزین
بازارچهبرگزیده‌ها

قیمت جدید و رسمی مدل‌های مختلف پژو پارس ایران‌خودرو اعلام شد

گروه خودروسازی ایران‌خودرو که این روزها در بخشنامه‌های مختلف نسبت به اعلام قیمت جدید محصولاتش فعال بود و بسیاری از محصولات بالای 45 میلیون تومان را افزایش داده بود دقایقی قبل لیست قیمت بسیاری از محصولات پرتیراژ خود را اعلام کرد که افزایش قیمت صورت گرفته نسبت به پیش بینی‌ها کمتر بوده است. در این خبر جزئیات افزایش قیمت محصولات خانواده پژو پارس این شرکت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌های جداگانه از قیمت جدید محصولات پرتیراژ خود رونمایی کرد که طبق مشاهدات اولیه به نظر می‌رسد که تلاش‌های وزارت صنعت برای کاهش اندک قیمت‌ها مثمر ثمر بوده و از افزایش قیمت‌های 70-80 درصدی محصولات خبری نیست.

در اولین اطلاعیه صادر شده قیمت تمام محصولات خانواده پژو پارس این گروه خودروسازی به شرح زیر تغییر کرده است:

پژو پارس سال با ترمز ضدقفل و ايموبيلايزر و کيسه هواي راننده و سرنشين و سيستم اخطار سرقت و يورو4 بهينه این شرکت با قیمت جدید 530,085,000 ریال به مشتریان عرضه خواهد شد.

پژو پارس سال با ترمز ضدقفل و ايموبيلايزر و کيسه هواي راننده و سرنشين و غربيلک فرمان طرح جديد و يورو4 بهينه این شرکت با قیمت جدید 527,757,000 ریال به مشتریان عرضه خواهد شد.

پژو پارس سال دوگانه سوز با ترمز ضدقفل و ايموبيلايزر و کيسه هواي راننده و سرنشين و غربيلک فرمان طرح جديد و يورو4 با قیمت جدید 549,146,000 ریال به مشتریان عرضه خواهد شد.

دیگر محصول این شرکت با مشخصات پژو پارس LX با موتور 16 سوپاپ (TU5) با مالتي پلکس با ترمز ضدقفل و کيسه هواي راننده و سرنشين و هندزفري و ايموبيلايزر و ترمز چرخهاي عقب ديسکي و رينگ فولادي و يورو4 بهينه با قیمت جدید 541,876,000 ریال به مشتریان فروخته خواهد شد.

پژو پارس LX با موتور 16 سوپاپ (TU5) با ترمز ضدقفل و کيسه هواي راننده و سرنشين و غربيلک فرمان طرح جديد و هندزفري و ايموبيلايزر و ترمز چرخهاي عقب ديسکي و سيستم اخطار سرقت با رينگ فولادي و يورو4 بهينه آخرین محصول از خانواده این مدل از خودروهای این شرکت است که با قیمت جدید 544,232,000 ریال درج قیمت شده است.

گفتنی است که تمام تعهدات جدید این شرکت در پاییز و زمستان سال جاری با نرخ جدید تحویل مشتریان خواهد شد و همچنین گفتنی است که به گفته مدیرعامل ایران‌خودرو به زودی شاهد عرضه طرح‌های فروش متنوع برای محصولات مذکور خواهیم بود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. ببینم فقط موقع رای گیری و انتخابات مردم مهم میشن بعدش دیگه هیچی!! کلا فراموش میشن و باید تمام فشارها رو مردم تحمل کنن. مگه ما چکار کردیم که این همه گرونی رو باید متحمل بشیم؟

  2. مطمئن باشید دو ماه دیگه با شروع سال نو درخواست مجدد افزایش قیمت میدهند تا قیمتها به قول خودشون به حاشیه بازار نزدیک بشه.ضمن اینکه با همین قیمتهای اعلامی هم فروش فوری نخواهند داشت.فقط طبقه متوسط و حقوق بگیر زیر بار گرانیهای سرسام اور و با حقوق ثابت باید کمرش خورد شود.

  3. کسی به فکر مردم نیست 206که بوده 42میلیون اعلان شده 54500تومان 12تومان ما به التفاوت منی که با10سال زندگی مشترک وبا وام هنوز نتونستم پول خرید یک 206رو جمع کنم حالا ججوری 12تومان ما به التفاوت روبیارم از کجا برم دزد دی کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا