مکمل بنزین
بازارچه

قیمت جدید و رسمی مدل‌های مختلف پژو 206 ایران‌خودرو اعلام شد

گروه خودروسازی ایران‌خودرو که این روزها در بخشنامه‌های مختلف نسبت به اعلام قیمت جدید محصولاتش فعال بود و بسیاری از محصولات بالای 45 میلیون تومان را افزایش داده بود دقایقی قبل لیست قیمت بسیاری از محصولات پرتیراژ خود را اعلام کرد که افزایش قیمت صورت گرفته نسبت به پیش بینی‌ها کمتر بوده است. در این خبر جزئیات تغییرات قیمتی محصولات خانواده پژو 206 این شرکت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌های جداگانه از قیمت جدید محصولات پرتیراژ خود رونمایی کرد که طبق مشاهدات اولیه به نظر می‌رسد که تلاش‌های وزارت صنعت برای کاهش اندک قیمت‌ها مثمر ثمر بوده و از افزایش قیمت‌های 70-80 درصدی محصولات خبری نیست.

در اولین اطلاعیه صادر شده قیمت تمام محصولات خانواده پژو 206 این گروه خودروسازی به شرح زیر تغییر کرده است:

پژو 206 صندوقدار (V8) با کيسه هواي راننده و سرنشين و سنسور دنده عقب و تهويه اتوماتيک و آينه جانبي و شيشه بالابر عقب برقي و يورو4 بهينه این شرکت با قیمت جدید 555,933,000 ریال به مشتریان عرضه خواهد شد.

پژو 206 تيپ 2 با ترمز ضدقفل و کيسه هواي راننده و سرنشين و سنسور دنده عقب و يورو4 بهينه با قیمت جدید و رسمی 471,742,000 به مشتریان این شرکت عرضه خواهد شد.

پژو 206 تيپ 5 با کيسه هواي راننده و سرنشين و سنسور دنده عقب و تهويه اتوماتيک و آينه جانبي و شيشه بالابر عقب برقي و يورو4 بهينه آخرین مدل از محصولات قابل عرضه از پژو 206 این شرکت است که با قیمت 545,266,000 ریال به مشتریان عرضه خواهد شد.

 

گفتنی است که تمام تعهدات جدید این شرکت در پاییز و زمستان سال جاری با نرخ جدید تحویل مشتریان خواهد شد و همچنین گفتنی است که به گفته مدیرعامل ایران‌خودرو به زودی شاهد عرضه طرح‌های فروش متنوع برای محصولات مذکور خواهیم بود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا