Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط فروش نقد و اقساط هیوندای النترا و آزرا توسط کرمان موتور! + جزئیات (دی 97)

با نوسانات چندماه اخیر ارزی و مشکلاتی که در زمینه واردات خودروهای خارجی وجود داشت، چندماهی بود که هیچ شرکت خارجی اقدام به فروش محصولات برندهای معتبر بین المللی نمی‌کرد و همه آن چیزی که در بازار خودروهای داخلی و خارجی شاهد بودیم شرایط فروش محصولات داخلی و بعضا محصولات چینی بود که اغلب از کیفیت خوبی برخوردار نبودند ولی حالا کرمان موتور در اقدامی جالب از شرایط فروش دو محصول پرطرفدار برند هیوندای یعنی هیوندای النترا و هیوندای آزرا رونمایی کرد که این شرایط فروش با تسهیلات این شرکت همراه بوده و مشتریان می‌توانند مستقیما از این شرکت اقدام به خرید نمایند.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کرمان موتور از زیر مجموعه‌های گروه خودروسازی کرمان که در ماه‌های اخیر از جمله شرکت‌های فعال در زمینه ارائه شرایط فروش متنوع در کشورمان بوده و توانسته در بحبوحه نبود امکان خرید خودرو برای مردم نقش فعالی را در این زمینه بازی کرده و به نوعی اولین شرکت ارائه کننده شرایط نقد و اقساط برای محصولات خود باشد که بعد از ماه‌ها شاهد آن بودیم.

هیوندای النترااین شرکت در اطلاعیه‌ای از شرایط فروش نقد و اقساط دو محصول پرطرفدار برند هیوندای رونمایی کرد که مشتریان می‌توانند با موعد تحویل اسفند 97 تا خرداد 98 خودروی خود را سفارش دهند که این اتفاق نشان دهنده آغاز رفع محدودیت‌های موجود در زمینه واردات خودروهای خارجی نیز هست!

شرایط فروش نقد و اقساط هیوندای النترا

قیمت مصوب این خودرو در کرمان موتور 322 میلیون و 500 هزار تومان بوده که مبلغ 20 میلیون تومان به عنوان هزینه‌های قانونی به آن افزوده می‌شود و قیمت نهایی خودرو 342 میلیون و 500 هزار تومان عنوان شده است.

هیوندای النترا 2018فروش نقدی هیوندای النترا

در شرایط فروش نقدی این خودرو مشتریان با پرداخت کل مبلغ خودرو (به جز هزینه‌های قانونی که در تحویل دریافت می‌شود) در زمان ثبت نام می‌توانند در اسفند ماه 97 اقدام به تحویل گرفتن خودروی خود نمایند. سند خودرو آزاد بوده و خودرو با مدل 2018 تحویل مشتریان خواهد شد. جریمه تاخیر در تحویل خودرو نیز 2.5 درصد ماهانه عنوان شده است.

فروش نقد و اقساط هیوندای النترا

در این شرایط فروش مشتری با پیش پرداخت 160 میلیون تومان اقدام به ثبت سفارش این خودرو خواهد کرد. تسهیلات در نظر گرفته شده در این طرح 100 میلیون تومان بوده که با بازپرداخت 12 تا 24 ماه خواهد بود و مشتری اقساط را طی چک‌های 3 ماهه به کرمان موتور پرداخت خواهد نمود.

سند خودروها در رهن کرمان موتور خواهد بود و مشتریان تا زمان تحویل که اردیبهشت و خرداد 98 خواهد بود از سود مشارکت 16 درصدی برای پیش پرداخت خود برخوردار می‌شوند. سود انصراف در این شرایط فروش 12 درصد قید شده و جریمه تاخیر نیز 2.5 درصد ماهانه ذکر شده است. مابقی مبلغ خودرو نیز پس از صدور دعوتنامه مشخص و از مشتری دریافت می‌گردد. همچنین گفتنی است که خودروهای فروخته شده در حالت اقساطی بدون بیمه بدنه واگذار نخواهند شد و هزینه آن نیز از مشتری اخذ می‌شود.

پیش فروش نقدی هیوندای النترا

سومین حالت فروش کرمان موتور نیز پیش فروش با پرداخت کل مبلغ توسط مشتری است که البته هزینه شماره گذاری در زمان تحویل از مشتری اخذ می‌شود. مشتری در این حالت از سود مشارکت 18 درصدی برخوردار می‌شود که با توجه به پیش پرداخت رقم بالایی خواهد بود. مبلغ نهایی خودرو در زمان صدور دعوتنامه مشخص شده و الباقی از مشتری اخذ می‌شود. موعد تحویل خودرو نیز اردیبهشت 98 ذکر شده است.

شرایط فروش و پیش فروش نقد و اقساط هیوندای آزرا با مدل 2019 و 2018

خودروی بعدی موجود در این شرایط فروش محصولی است که تا همین دو-سه ماه گذشته با رقم نجومی یک میلیارد تومان معامله میشد ولی حالا کرمان موتور مدل 2018 این خودرو را با قیمت 648 میلیون تومان و مدل 2019 این خودرو را با قیمت 681 میلیون تومان واگذار می‌کند که از این مبالغ چیزی در حدود 35 میلیون تومان از آنها مربوط به هزینه‌های شماره گذاری است.

 

شرایط فروش نقدی هیوندای آزرا

در این شرایط فروش نقدی مشتریان می ‌توانند با پرداخت مبلغ بدون هزینه‌های شماره گذاری ثبت سفارش کرده و در اسفندماه 97 اقدام به تحویل این خودرو نمایند. شرایط فروش نقدی با موعد تحویل سال جاری صرفا برای مدل 2018 بوده و جریمه تاخیر در تحویل نیز 2.5 درصد ماهانه ذکر شده است.

شرایط پیش فروش نقد و اقساط هیوندای آزرا

در شرایط پیش فروش این خودرو مشتریان می‌توانند از دو حالت پیش فروش نقدی و پیش فروش اقساطی استفاده کنند که در هر دو مدل مدل خودروی تحویلی 2019 خواهد بود. در شرایط پیش فروش نقدی مشتری از تخفیف 10 میلیون تومانی برخوردار شده و همچنین سود مشارکت 18 درصدی به او تعلق خواهد گرفت.

موعد تحویل خودرو در حالت پیش فروش نقدی اردیبهشت 98 خواهد بود و جریمه تاخیر نیز 2.5 درصد ماهانه قید شده است که به پیش پرداخت 323 میلیون تومانی مشتری تعلق می‌گیرد.

در شرایط پیش فروش اقساطی این خودرو نیز مشتری با پیش پرداخت 300 میلیون تومان ثبت سفارش می‌کند و از تسهیلات 200 میلیون تومانی کرمان موتور بهره مند می‌شود که بایستی در اقساط 12 تا 24 ماهه عودت دهد. سند خودرو در رهن خواهد بود و مشتری از سود مشارکت 16 درصدی برای پیش پرداخت خود بهره مند شود.

شرایط فروش نقد و اقساط هیوندای آزرا

در آخرین شرایط فروش این شرکت برای هیوندای آزرا مشتری با پیش پرداخت 350 میلیون تومان اقدام به ثبت سفارش می‌کند و از تسهیلات 200 میلیون تومانی این شرکت بهره مند شود که باز پرداخت اقساط آن طی 12 تا 24 ماه به دلخواه مشتری خواهد بود.

سند خودروها در این شرایط فروش در رهن کرمان موتور خواهد بود و خودروها با مدل 2018 تحویل مشتری می‌شوند. همچنین هزینه بیمه بدنه نیز از مشتری دریافت می‌گردد.

 

نکات مهم:

  • هزینه‌های قانونی طبق زمان تحویل محاسبه و از مشتری اخذ خواهد شد.
  • هزینه بیمه بدنه در شرایط فروش با تسهیلات از مشتری دریافت می‌گردد.
  • اقساط طی چک‌های سه ماهه دریافت می‌شود.
  • زمان ثبت سفارش از 22 دی تا 30 دی خواهد بود.
  • ظرفیت ثبت نام در این شرایط فروش محدود بوده و اولویت با افرادی است که پیش پرداخت خود را سریعتر واریز نمایند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.