مکمل بنزین
خبرداخلی

اعلام اولیه شرایط فروش جدید گروه ایران‌خودرو با قیمت‌های جدید (دی 97)

با اعلام قیمت جدید محصولات گروه خودروسازی ایران‌خودرو این شرکت که حالا محصول زیر 40 میلیون تومانی نداشته و توانسته افزایش قیمت خوبی را از وزارت صنعت دریافت کند، حالا در آستانه آزادسازی قیمت‌ها قرار گرفته و برای جذب نقدینگی بیشتر اقدام به راه اندازی شرایط فروش جدید برای محصولاتش نموده که مشتریان می‌توانند با شرایط جدید اقدام به خرید محصولات ایران‌خودرو کرده و از امتیازات این طرح فروش بهره مند شوند.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از شرایط جدید محصولاتش خبر داد که مشتریان می‌توانند برای انواع محصولات این شرکت ثبت نام کرده و در موعد مقرر و با قیمت‌های جدید که در ماه‌های آینده اعلام می‌شود خودروی خود را تحویل بگیرند که در هر حالت 5 درصد زیر قیمت بازار بوده و از این نظر برای مشتریان جذابیت خواهد داشت.

شرایط فروش ایران‌خودرو پژو 207 صندوقدار پیش فروش ایران‌خودرواین شرکت که در روزهای گذشته قیمت جدید بسیاری از محصولات خود را طبق مصوبه جدید سازمان حمایت اعلام کرده و حالا محصولی در رده قیمتی زیر 40 میلیون تومان ندارد به زودی افزایش قیمت جدیدی را در محصولاتش خواهد داشت که طبق مجوز وزارت صنعت، قیمت محصولاتش را به قیمت حاشیه بازار افزایش خواهد داد اقدام به ارائه طرح پیش فروشی نموده که مشتریان می‌توانند با پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت ثبت سفارش کنند و با امتیازاتی مانند سود مشارکت بالا و همچنین تخفیفاتی که در آینده برای محصولات در نظر گرفته خواهد شد اقدام به تحویل خودرو نمایند.

از دیگر شرایط و جزئیا گفته شده از این شرایط ظرفیت بالایی است که برای آن در نظر گرفته شده و مشتریان می‌توانند در بسیاری از محصولات این شرکت ثبت سفارش کنند و بسیاری از محدودیت‌های قبلی در زمینه ثبت سفارش نیز در این شرایط فروش جدید وجود نخواهد داشت. همچنین طبق شنیده‌ها بسیاری از محصولات پرتیراژ این شرکت نیز در این شرایط فروش عرضه خواهند شد که در چندماه اخیر خبری از آنها در شرایط فروش این شرکت نبوده است ولی همگی با قیمت روز خواهند بود و خبری از قیمت قطعی در هیچ کدام از پیش فروش‌ها نخواهد بود.

پژو 207 صندوقدارگفتنی است که این شرایط فروش ایران‌خودرو در حالی صادر می شود که وزارت صنعت و خودروسازان به شدت از انصراف عظیم مشتریان طرح‌های فروش قبلی واهمه دارند و تدارک ویژه برای جلوگیری از این اتفاق دیده‌اند که از جمله آن جبران بخشی از نقدینگی لازم برای بازپرداخت پول مشتریان قبلی از طریق این شرایط فروش بوده و همچنین به احتمال فراوان قیمت گذاری جدید همراه با ارائه تخفیفات و امیتازات خاص برای مشتریان خواهد بود.

 

به زودی جزئیات شرایط فروش این شرکت از طریق چرخان اطلاع رسانی خواهد شد.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. 7 مرحله سرکیسه کردن ملت به وسیله دولت . رسانه ملی وسازمان حمایت.
    1. جلوگیری از ورود قطعه درگمرک از بهمن 96
    2.اعلام کمبود قطعه خودرو
    3.عدم عرضه خودرو به بازار
    4.گرانی خودرو در بازار به دلیل عدم عرضه
    5. اعلام گرانی خودرو به وسیله دلالان و کمک به التهاب بازار
    6.اعلام ثبت نام با هر کد ملی یک خودرو با قیمت نصف بازاز (جمع کردن پول مردم)
    7.افزایش قیمت خودرو بعد از چند ما و رساندن آن به قیمت دلالان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا