مکمل بنزین
خبرداخلی

قیمت محصولات سایپا گران شد؛ دعوتنامه‌ها فورا صادر گردید!

گروه خودروسازی سایپا ساعاتی پیش از قیمت جدید محصولاتش البته برای تعهدات قبلی رونمایی کرد که شاهد افزایش قیمت 30 درصدی در آن‌ها بودیم و البته خودروهای غیرپرتیراژ این شرکت با افزایش قیمت‌های بسیار زیادتر روبرو بود که در زیرمجموعه این شرکت نیز این اعداد بسیار نجومی وجود داشت و میانگین افزایش قیمت 60 درصد را ثبت کرد ولی این اتفاق باعث شد تا دعوتنامه بسیاری از مشتریان صادر شده و حالا موعد تحویل آنها فرا برسد.

به گزارش چرخان، بازی قیمت‌های جدید خودروسازان با وزارت صنعت به خط پایان رسید و حالا تکلیف بسیاری از خودروهای داخلی روشن شده و مشتریانی ماه‌هاست برای تحویل گرفتن خودروهایشان منتظر مانده‌اند و در بلاتکلیفی تصمیم گیری‌های خودروسازان با وزارت صنعت بوده اند، عملا با عملی شدن خواسته اولیه خودروسازان به خودروهای خود خواهند رسید که از جمله آن می‌توان به محصولت گروه سایپا اشاره کرد که تعهدات چندماه پیش به دعوتنامه تبدیل شده و مشتریان می‌توانند با تکمیل وجه خود اقدام به دریافت خودرو نمایند.

سایپا خودروهای چینی تحویل خودروهای پیش فروش شده محصولات جدید سایپاگروه سایپا که قبل از این نیز سابقه این چنینی داشته و پس از اعلام قیمت جدید محصولات تجاری شرکت زامیاد سریعا اقدام به صدرو دعوتنامه این محصولات کرد حالا با اعلام قیمت جدید محصولات سواری خود در بخش کارخانه سایپا و پارس خودرو اقدام به صدور دعوتنامه بسیاری از تعهدات خود کرد که بخشی از آنها با قیمت قبلی و بخشی دیگر از آنها نیز با قیمت‌های جدید اعلامی که 30 درصد از قیمت‌های قبلی بالاتر هستند فراخوان شدند.

همچنین از دیگر جزئیات مربوط به دعوتنامه‌های صادر شده می‌توان به صدور دعوتنامه برای تمام تعهدات نقدی و اعتباری اشاره کرد که معمولا اطلاعیه‌های قبلی برای مشتریان نقدی بود و خبری از دعوتنامه‌های مربوط به تعهدات اعتباری این شرکت نبود.

گروه سایپا تحویل خودرو سایپا خودروهای سایپاجزئیات دعوتنامه‌های صادر شده به شرح زیر است:

  • تمام تعهدات مربوط به تیبا دوگانه سوز مشتری و مشارکت در تولید این شرکت با موعد تحویل شهریورماه سال جاری که در همه رنگ‌های تعهد شده تحویل خواهد شد. این سری از خودروها با قیمت‌های قبلی تحویل داده می‌شوند.
  • تمام تعهدات تیبا دوگانه سوز مربوط به آبان ماه سال جاری با رنگ‌های مختلف که طبق حواله‌های اولیه تحویل داده خواهد شد. این سری از خودروها با قیمت جدید اعلامی تحویل داده خواهند شد.
  • چانگان ویژه مشتریان با موعد تحویل آبان ماه که در رنگ های تعهد شده تحویل داده می‌شود.
  • آریو ویژه مشتریان با موعد تحویل شهریورماه که در رنگ های تعهد شده تحویل داده می‌شود. این سری از خودروها با قیمت‌های قبلی تحویل داده می‌شوند.
  • آریو ویژه مشتریان با موعد تحویل مهر و آبان ماه سال جاری که طبق حواله صادر شده و رنگ‌های سفید و مشکی تحویل داده خواهد شد. این سری از خودروها با قیمت جدید اعلامی تحویل داده خواهند شد.
  • تمام تعهدات مربوط به خودروی کوییک در موعد تحویل خرداد، تیر، مرداد و شهریور سال جاری که با خودروی کوییک دنده معمولی و در رنگ سفید تحویل داده می‌شود. این سری از خودروها با قیمت‌های قبلی تحویل داده می‌شوند.
  • تعهدات مربوط به خودروی سایپا 151 ویژه مشتری و نماینده با موعد تحویل آبان و  کلیه تعهدات نقدی و اعتباری این خودرو در رنگ سفید تحویل داده می‌شود. این سری از خودروها با قیمت جدید اعلامی تحویل داده خواهند شد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. ادمین محترم اطلاعی از دعوتنامه مرداد ۹۷ خودرو ۱۱۱ ندارین؟ ممنون میشم پسخ بدین

    1. با سلا
      گویا پیشنهاد تبدیلش اومده …
      به تیبا یا ساینا

  2. سلام یعنی قرار تا اخر شهریور ماه قیمت قبل باشه؟!!! آخه اینجا تا شهریور قیمت قبله و از مهر قیمت حدید؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا