مکمل بنزین
شرایط فروش

جزئیات شرایط فروش محصولات ایران‌خودرو با آزادسازی قیمت‌ها اعلام شد (دی 97)

شرایط فروش جدید محصولات ایران‌خودرو که ساعاتی پیش اعلام اولیه آن صورت گرفته بود مشخص شد و جزئیات آن نشان می‌دهد که بسیاری از محصولات پرطرفدار این گروه خودروساز در این شرایط پیش فروش موجود بوده و مشتریان می‌توانند با توجه به نیاز خود اقدام به ثبت سفارش کنند. این شرایط فروش از روز دوشنبه همین هفته آغاز خواهد شد و تا زمان اتمام ظرفیت ادامه خواهد داشت.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه ای از جدیدترین شرایط پیش فروش محصولات خود رونمایی کرد که این شرایط فروش با توجه به اعلام قیمت جدید محصولات این شرکت از شرایط و امتیازات خاصی برخوردار بوده و مشتریان می‌توانند با توجه به تخفیفات ارائه شده در آن اقدام به ثبت سفارش نمایند.

از نکات جالب این شرایط فروش سود مشارکت متنوع آن است که مشتریان می‌توانند با توجه به نیاز خود از سود مشارکت 15 تا 18 درصدی این شرایط بهره مند شوند که با طولانی شدن زمان تحویل عملا سود مشارکت تعلق یافته به پول مشتریان نیز بالا می‌رود که این جذابیت را برای مشتریان بالا خواهد برد. گفتنی است که سود انصراف نیز برای این شرایط فروش در نظر گرفته شده و مشتری در صورت انصراف از خرید می‌تواند سودی را در حدود 12 تا 15 درصد نسبت به پیش پرداخت خود دریافت نمایند.

همچنین گفتنی است که این شرایط فروش با تخفیف خرید محصول ایرانی همراه بوده و مشتریان متقاضی خرید در این طرح پیش فروش می‌توانند علاوه بر دریافت سود مشارکت از این تخفیف نیز استفاده کنند که مدت‌ها بود از لیست شرایط فروش ایران‌خودرو حذف شده بود ولی حالا به بخشنامه این شرکت بازگشته است.

پژو 207 صندوقداراز دیگر شرایط قابل ذکر برای این شرایط فروش بازگشت امکان صلح به آن است که مشتریان می‌توانند تا یکبار از این قابلیت استفاده کرده و بدون نیاز به اقداماتی از قبیل ارائه وکالت و سایر روش‌های موجود، حواله خود را به دیگر افراد منتقل نمایند.

در این شرایط فروش، محصولاتی از قبیل پژو 405 اس ال ایکس، پژو 405 جی ال ایکس، سمند ال ایکس پایه گازسوز، سمند ال ایکس بنزینی، پژو 206 تیپ 2، پژو 206 تیپ 5 و پژو پارس سال دوگانه سوز که از جمله خودروهای پرطرفدار بازار هستند.

ایران‌خودروموعد تحویل همه خودروها در سال 98 خواهد بود که بسته به نوع خودرو از مرداد تا اسفند 98 قید شده است که به نظر می‌رسد استقبال چندان خوبی از طرح های مربوط به ماه‌های پایانی ایران‌خودرو صورت نگیرد.همچنین همه خودروها در رنگ‌های مختلف قابل عرضه بوده و پیش پرداخت لازم برای ثبت سفارش در این شرایط فروش 22 تا 27 میلیون تومان ذکر شده است.

تخفیف خرید ایرانی در نظر گرفته شده برای این طرح از حداقل 80 هزار تومان برای خودروی 405 در موعد تحویل بهمن 98 بوده و بالاترین مبلغ تخفیف نیز برای خودروی پژو 206 تیپ 5 با موعد تحویل اسفند 98 در نظر گرفته شده است!

 

گفتنی است قیمت محصولات مذکور ایران‌خودرو به شرح زیر تغییر کرده است:

پژو 405 بنزینی (SLX) با موتور 16 سوپاپ (TU5) و ترمز ضدقفل و ایموبیلایزر و کیسه هوای راننده و سرنشین و یورو4 بهینه نیز با قیمت قبلی 456,388,000 ریال درج شده است.

پژو 405 بنزینی (GLX) با ترمز ضدقفل و ایموبیلایزر و کیسه هوای راننده و سرنشین و یورو4 بهینه است که با قیمت 428,292,000 ریال درج شده است.

سمند ال ایکس EF7 پایه گازسوز مالتی پلکس با کیسه هوای راننده و سرنشین و رینگ فولادی و یورو4 است که با قیمت 469,081,000 ریال به مشتریان عرضه خواهد شد.

سمند ال ایکس سال بنزینی مالتی پلکس با کیسه هوای راننده و سرنشین و رینگ فولادی و یورو4 بهینه است که با قیمت جدید 435,973,000 ریال درج شده است.

پژو 206 تیپ 5 با کیسه هوای راننده و سرنشین و سنسور دنده عقب و تهویه اتوماتیک و آینه جانبی و شیشه بالابر عقب برقی و یورو4 بهینه است که این خودرو نیز با قیمت جدید 545,266,000 ریال درج قیمت شده است.

پژو 206 تیپ 2 با ترمز ضدقفل و کیسه هوای راننده و سرنشین و سنسور دنده عقب و یورو4 بهینه کماکان با قیمت قبلی یعنی 471,742,000 در لیست دیده می‌شود

پژو پارس سال دوگانه سوز با ترمز ضدقفل و ایموبیلایزر و کیسه هوای راننده و سرنشین و غربیلک فرمان طرح جدید و یورو4 است که با قیمت 549,146,000 ریال قابل مشاهده است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا