مکمل بنزین
خبرداخلی

وضعیت تولید و تحویل خودروهای هن تنگ به مشتریان مشخص شد

با خروج آمریکا از برجام عملا راه برای حضور برندهای تازه وارد به بازار خودروهای خارجی کشورمان باز شد و حالا در حالیکه بسیاری از شرکت‌های خودروساز کشورمان از تولید خودرو عاجزند و وضعیت تولیدشان به مشکل خورده، خبر افتتاح و آغاز تولید خودروهای هن تنگ در بروجرد خبر امیدوارکننده ایست که به نظر می‌رسد جبران نبود خودروهای شاسی بلند با پشتیبانی خوب را در این بازار نامساعد خواهند نمود که البته خبرهای بهتری نیز از این شرکت به گوش می‌رسد.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی عظیم خودرو که این روزها برخلاف سایر شرکت‌های خودروسازی کشورمان به توسعه فعالیت و تولید خود می‌پردازد و در چند روز گذشته خبرهای خوبی از این شرکت به گوشمان رسیده است اعلام کرد که تعهدات این شرکت در موعد مقرر و تا پایان سال تحویل داده خواهند شد و از این نظر مشکلی وجود نخواهد داشت.

هن‌تنگ هن‌ تنگعظیم خودرو که به تازگی جشن تولید آزمایشی هن تنگ را در کارخانه بروجرد خود به پا کرده بود و حالا در حال برنامه ریزی برای تولید انبوه محصولات خود در این شهر کم برخوردار و محروم از طرح‌های بزرگ اشتغال زایی است، وضعیت خوبی را در زمینه تحویل خودرو دارد.

عقیل مصفایی معاون بازاریابی و فروش عظیم خودرو در مصاحبه‌ای پیرامون وضعیت تولید خودروهای این شرکت و همچنین موعد تحویل خودروهای متعهد شده عظیم خودرو گفت: ما در دو ماه گذشته اقدام به تولید محصول فوتون ساوانا در سایت بروجرد کردیم و توانستیم از محل این تولید تعهدات سری اول این خودرو را ایفا نماییم. همچنین باید اعلام کنم که از اوایل بهمن نیز سری دوم تعهدات فوتون ساوانا به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

هن‌تنگوی در ادامه و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تحویل خودروهای هن تنگ X7 که به تازگی تولید آزمایشی آن آغاز شده، گفت: تحویل این خودروها در مرحله ابتدایی تا پایان سال انجام خواهد شد و از این نظر مشکلی نخواهیم داشت.

مصفایی در ادامه به ظرفیت تولید فعلی کارخانه عظیم خودرو در بروجرد اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تولید خودرو در سایت بروجرد 10 خودرو در ساعت است که طبق برنامه ریزی انجام شده قصد داریم تا پایان سال چیزی در حدود 200 دستگاه تولید شود که تعهدات خودمان را انجام دهیم. البته توانایی افزایش ظرفیت تولید را نیز داریم ولی نیازمند رفع مشکلات مربوط به نقل و انتقالات ارزی است. البته باید بگوییم که نسبت به سایر شرکت‌ها در این زمینه وضعیت بهتری داریم چرا که برنامه ریزی قبلی را انجام داده و خریدهای خوبی را قبلا انجام دادیم.

خودروسازی عظیم خودرومعاون بازاریابی و فروش عظیم خودرو در پایان گفت: در حال حاضر قیمت گذاری فوتون ساوانا روی عدد 375 میلیون تومان بوده است ولی قیمت مدل های هن تنگ قطعی نشده و در حال بررسی این موضوع هستیم. البته این موضوع تا پایان ماه با ارسال دعوتنامه های قطعی مشخص می‌گردد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. حیف‌شد‌که‌از‌الان‌بد‌عهد‌‌تو‌ن‌‌تو‌قراردتون‌شدین‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا