مکمل بنزین
برگزیده‌هاشرایط فروش

شرایط فروش فوری ایران‌خودرو برای دو محصول با قیمت‌های بازار + جزئیات

گروه خودروسازی ایران‌خودرو که به تازگی قیمت جدید محصولات خود را اعلام کرده و به زودی از اول بهمن ماه اقدام به افزایش قیمت همه محصولات خود به قیمت حاشیه بازار خواهد کرد، در اولین گام شرایط فروش ویژه‌ای را برای دو محصول خود یعنی هایما و پژو پارس اعلام کرد که به نظر می‌رسد با توجه به شایعات موجود در بازار خودروهای داخلی با استقبال خوبی نیز برخوردار باشد.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی ایران‌خودرو که به گفته مدیرعامل این شرکت به زودی طرح فروش فوری بسیاری از محصولات خود را عرضه خواهد کرد، در اطلاعیه‌ای از شرایط فروش دو محصول خود یعنی هایما اس 5 اتوماتیک توربو و پژو پارس اتوماتیک خبر داد که به نظر می‌رسد با توجه به وضعیت فعلی بازار از استقبال خوبی برخوردار شود.

پژو 207 صندوقداراین شرایط فروش از امروز آغاز شده و تا 30 ام دی ماه سال جاری ادامه خواهد داشت که البته این تاریخ به شرطی است که ظرفیت تعیین شده و مجوز دار این شرایط فروش به اتمام نرسد که در صورت اتمام ظرفیت امکان ثبت نام بسته خواهد شد.

شرایط فروش فوری هایما اس 5 توربو ایران‌خودرو با قیمت بازار

این خودرو در رنگ‌های خاکستری، سفید و مشکی عرضه شده و صرفا 100 ظرفیت خرید برای آن موجود است که مشتریان با پرداخت 160 میلیون تومان با موعد تحویل 30 روزه اقدام به ثبت سفارش می‌کنند. همچنین امکان انتخاب کارت طلایی یک ستاره با تخفیف ویژه نیز فراهم شده است.

پژو پارس اتوماتیک پژو پارسشرایط فروش فوری پژو پارس اتوماتیک با قیمت حاشیه بازار

این خودرو نیز در رنگ‌های آبی رویال، مشکی، خاکستری و سفید و با قیمت 84 میلیون و 500 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود. تعداد فروش از این خودرو نیز 200 دستگاه ذکر شده است و موعد تحویل آن نیز همانند هایما اس 5 ذکر شده است.

 

شرایط خاص این فروش فوری ایران‌خودرو

  • هر کد ملی قادر به ثبت یک سفارش از هر خودرو خواهد بود و امکان خرید بیش از یک خودرو از یک مدل فراهم نخواهد بود. گفتنی است که در صورت ثبت نام به هر طریقی، از ادامه پروسه خرید جلوگیری خواهد شد و مشتریان بایستی راسا نسبت به این موضوع توجه داشته باشند.
  • همه مشتریانی که در 18 ماهه گذشته از ایران‌خودرو خریداری کرده اند امکان ثبت نام نخواهند داشت. بدیهی است مشتریانی که به این موضوع توجه نکنند در ادامه کار با مشکل روبرو می‌شوند.
  • با توجه به محدودیت‌های موجود پیرامون پرداخت کارت‌های بانکی، مشتریان برای پرداخت‌های خود می‌توانند از درگاه سداد این شرکت استفاده کنند که محدودیت موجود را ندارد.
  • هزینه‌های قانونی طبق مقررات از مشتری دریافت خواهد شد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. ثبت نام امروز صبح برای بسیاری از خودروها دروغ بوده ظرفیتی به نام مرداد و شهریور و بعضی از خودروها مهر وجود نداشت و عملا ثبت نام شامل ابان به بعد بوده
    همچنین پارس دوگانه اصلا ثبت نام نداشت بنده از 9و 45 دقیقه پای ثبت نام اماده بودم اما با باز شدن سایت ظرفیت تکمیل شد
    این یک نوع هماهنگی جهت افزایش قیمت دوباره بازار است چون از امروز دلالان میدانند تا سال دیگر مهر به بعد هیچ خودرویی وجود ندارد و کل بازار دست خودشان است
    بعد هم مسئولان دلسوز ایران خودرو وارد صحنه میشوند و میگویند حاشیه بازار بوجود امده و پارس56 نمیصرفه و باید 66 بشود و این پروسه ادامه دارد و گرنه چه معنی دارد تولید 405 که تقریبا در80درصد قطعات مشترک است تولید دارد اما پارس ندارد
    پس نشانه از افزایش قیمت جدید است

  2. این اوج بی شرفی اوج جنایت کاری یک حکومته ۷ ماهه پول ما را برای یک ماشین گرفتن نمیدن بعد میان تحویل فوری میزارن کجای دنیا چنین چیزی را دیدین لعنت بر این سیستم لعنت بر این بی پدر و مادرهای جنایتکار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا