Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

Ram 1500، یک تانک متحرک!

رام ۱۵۰۰ مدل ۲۰۱۸ را می‌توان یک ساختمان متحرک دانشت که ابعاد بزرگ آن هیچگونه جای نگرانی را از لحاظ فضای داخلی باقی نمی‌گذارد. شاید بعد از این خودرو تویوتا لندکروزر، نیسان پاترول و لندروور دیسکاوری قرار بگیرند اما از لحاظ پیشرانه، موتور کوچکتری دارند. چرخ های کرومی 20 اینچی با بکارگیری دست و دلبازانه کروم در سایر بخش‌ها، یک ترکیب ایده‌آل را در این خودرو ایجاد کرده‌اند. صندلی های گرمکن‌دار و گرمکن فرمان، صفحه نمایش اطلاعاتی مجهز به آخرین سیستم UConnect FCA با صفحه نمایش 8.4 اینچیتنها بخشی از تجهیزات این خودرو را تشکیل می‌دهند.

این خودرو به‌صورت استاندارد به پیشرانه‌ V6 به حجم ۳.۵ لیتر مجهز است و می‌توان پیشرانه‌ی V8 به حجم ۵.۷ لیتر را برای آن سفارش داد. پیشرانه ۵.۷ لیتری توانایی تولید 300 کیلو وات قدرت را در 5600 دور در دقیقه دارد. این قدرت بدون شک باعث پدید آمدن قوی‌ترین پیکاپ جهان شده‌ است و شما توانایی بالایی را در رم ۱۵۰۰ شاهد خواهید بود. یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک TorqueFlite انتقال قدرت بدون نقص را ارائه می‌کند و مشخصات فنی رام ۱۵۰۰ باعث می‌شود تا شما از سواری با این خودرو نهایت لذت را ببرید.

در حالت ‘Eco’ نیمی از سیلندرها خاموش می‌شوند (ورودی ها و خروجی ها به طور کامل بسته می شوند)، تا مصرف سوخت مناسب‌تری حاصل شود. رام در جاده‌های استرالیا 9.9 لیتر در هر صد کیلومتر مصرف می‌کند و شاید این مصرف در حالت ترکیبی رقم کمتری باشد، چرا که در حالت آزمایش ما فشار زیادی بر آن وارد کرده بودیم. البته در برخی موارد مانند جاده‌های کویری به ۱۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر رسید. رم ۱۵۰۰ نیز توانایی یدک‌کشی ۵۷۶۰ کیلوگرمی و قابلیت بارگیری ۱۰۴۳ کیلوگرمی را دارد که نسبت به نسخه قبلی ارتقاء قابل قبولی داشته است.

سیستم کنترل از راه دور SiriusXM نیز روی این خودرو نصب است که راننده با این سیستم می‌تواند خودرو را با استفاده از یک اپلیکیشن در تلفن همراه هوشمند خود از راه دور باز و بسته کند و حتی موتور خودرو را روشن کند از این لحاظ رام را می‌توان یک تانک مجهز دانست. دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم هشدار نقطه کور با برد ۱۲۰ متر، سیستم ترمز پیشگیری از برخورد، کروز کنترل هوشمند و رادار بین خطوط برخی دیگر از تجهیزات جذاب رام ۱۵۰۰ هستند. کسانی که خانه متحرک خود را در نقاط مختلف حمل می‌کنند یا وسایلی مانند قایق‌های تفریحی را می‌کشند از این خودرو نهایت بهره را خواهند برد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.