مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

پژو ون Traveller i-Lab‬‏ را به همراه تبلتی 32 اینچی رونمایی می‌کند

پژو از ون Traveller i-Lab، برای کسب سهم بیشتری از بازار بزودی در نمایشگاه ژنو  رونمایی خواهد کرد. امکانات پیشرفته و راحتی مسافرین از ویژگی‌های این خودرو بوده و پژو با آن حس یک سفر و تجربه ویژه را به مشتریانش خواهد بخشید. این ون از نظر ظاهری تغییرات زیادی نسبت به رقبای دیگر خود نداشته و در تصاویر منتشر شده از چهره Traveller i-Lab ؛ رنگ مسی تیره، شیشه‌های سیاه و سقف پانورامیک خودنمایی می‌کند.

peugeot-traveller-i-lab

داخل این ون بسیار منحصر به فرد طراحی شده و در آن از چرمی با کیفیت در دو رنگ سیاه و سفید استفاده شده و یک سیستم سرگرمی پیشرفته، وظیفه سرگرم کردن سرنشینان را بر عهده دارد.

peugeot-traveller-i-lab-vip-3-0-shuttle-concept1

این ون دارای چهار صندلی مجزا در قسمت عقب خود بوده و یک تبلت غول پیکر 32 اینچی بر روی یک قوس یکپارچه و میان صندلی‌ها نصب شده است. پژو اطلاعات زیادی درباره این تبلت نداده، اما ظاهرا با همکاری کمپانی سامسونگ آن را توسعه داده و سرنشینان عقب این خودرو می‌توانند تصویر تبلت را برای استفاده بهتر به 4 بخش مجزا تبدیل کنند. تبلت مذکور به همراه بلوتوث، شارژ آسان و بی‌سیم، wi-fi رایگان و هدست واقعیت مجازی عرضه می‌شود.

peugeot-traveller-i-lab

یک کنسول سقفی، اطلاعات متعددی مانند زمان و وضعیت آب‌وهوا را برای سرنشینان نمایش داده و سقف به چراغ‌های LED یکپارچه مجهز است. این ون به یک سیستم صوتی کانونی پرقدرت  مجهز شده، تا سرنشینان تجربه صوتی مطلوبی داشته باشند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا