مکمل بنزین
رپورتاژ

MG cars، سازنده خودرو های چینی یا انگلیسی؟

MG cars نام یک شرکت سازنده خودرو های بریتانیایی است که در سال 1924 تاسیس شده است. کمپانی نام برده طی سال ها دائما دست به دست چرخیده و در نهایت در سال 2005 توسط دو شرکت چینی به نام سایک و نانجینگ خریداری شده است.

هم اکنون چهار محصول ام جی در ایران تحت مدل های 6 ،3،GS  و360 وجود دارد. با وجود اینکه مالکیت سرمایه گذاری با سایک چین بوده ولی این برند به لطف دفتر مرکزی و طراحی که در بیرمنگام انگلیس مستقر است همچنان یک برند انگلیسی بوده و در زمینه قطعات ، کلیه محصولات ام جی تحت نظر بازرسان کمپانی ام جی انگلیس تولید می شود.

شرکت ام جی قصد دارد امسال با قدرت وارد بازار ایران شود. محصولات قبلی ام جی به دلیل ضعف در شرکت های وارد کننده با استقبال کمی روبرو شد. یکی از خودرو های جدید که شاهد حضور آن در بازار هستیم ، خودرو ام جی 360 می باشد.

عملکرد فنی و کیفیت ساخت ام جی 360 در وضعیت مناسبی قرار دارد، به همین دلیل پیش بینی می شود فروش ام جی 360 با استقبال خریداران مواجه شود، که این امر به عملکرد شرکت تولید کننده خودرو در ایران برمی گردد. ام جی اکنون توسط شرکت سایک موتورز اداره می شود و ام جی 360 طبق توافق سایک موتورز با شرکت خودرو آذربایجان در ایران مونتاژ می شود.

در جدول زیر خلاصه ای از مشخصات فنی ام جی 360 بیان شده است:

مشخصات فنی ام جی 360  
نوع موتور 4سیلندر 16 سوپاپ
حجم موتور 1498 سی سی
حداکثر قدرت 110 اسب بخار
حداکثر گشتاور 135 نیوتون متر
شتاب صفر تا صد 12.8 ثانیه

 

طراحی ام جی 360 به گونه ای است که ضمن القای هیجان به بیننده، آرامش خاصی را نیز بر قلب او حاکم می نماید. با ورود به کابین آن با فضای دلنشین وفراتر از طراحی خودرو های چینی مواجه می شوید. داشبورد این خودرو با طراحی زیبای خود از استایلی مشابه برخی از سدان های بزرگ و لوکس برند های معتبر الگو برداری شده است.

متریال به کار رفته در داشبورد این خودرو از جنس پلاستیک سخت بوده که برای خورویی با این قیمت راضی کننده به نظر می رسد. صفحه نمایشگر لمسی 8 اینچی در میانه داشبورد برای کابین ام جی 360 نمایی مدرن به ارمغان اورده است.

قیمت خرید ام جی 360 به دلیل مونتاژ در ایران  نسبت به رقبای خود مناسب تراست و این مساله می تواند باعث برتری ام جی 360 نسبت به سایر رقبای خود شود. اگرچه برند ام جی در کشور کم سابقه است اما در سطح جهانی پرآوازه و صاحب سبک است.

اگر به دنبال خرید و فروش ام جی 360 هستید به سایت دیوار که هم اکنون بزرگ ترین بستر درج آگهی رایگان به شمار می رود، مراجعه کنید.

منبع : ویرلن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا