مکمل بنزین
خبرداخلی

جزئیات پیش فروش محصولات ایران‌خودرو و زمان ارائه شرایط فروش

پیش فروش محصولات ایران‌خودرو به تازگی آغاز شده و اعلام قیمت جدید محصولات این شرکت و همچنین مجوز ارائه شده برای افزایش قیمت محصولات تا قیمت حاشیه بازار عملا اتفاقی است که خودروسازان را به سر منزل مقصود رسانده و حالا این خودروسازان هستند که برای جلب مشتری برنامه ریزی می‌کنند و با گذشت یک الی دو ماه از قیمت گذاری جدید، عملا شاهد وضعیتی خواهیم بود که خودروسازان کما فی‌السابق برای کسب رضایت مشتریان دست و پا خواهند زد ولی شنیده‌ها حاکی از این است که مرحله پیش فروش بسیاری از محصولات این شرکت صادر شده است.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو به تازگی قیمت مخصوص تحویل تعهدات قبل از دی ماه خود را با افزایش 30 درصدی اعلام کرد که طبق مجوزی که وزارت صنعت به این شرکت ارائه کرده عملا در روزهای ابتدایی بهمن ماه شاهد عرضه محصولات این شرکت با قیمت‌های جدید (5 درصد زیر قیمت بازار) خواهیم بود و تمامی تعهدات نیز با قیمت‌های به‌روز خواهد بود که طبیعتا موج جدیدی از انصراف‌ها را در پی خواهد داشت!

فروش خودروهای کارکرده ایران‌خودرو گرانی خودرو محصولات ایران‌خودرو تورم خودروطبق اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت خودروسازی ایران‌خودرو این شرکت توانسته مجوز پیش فروش و فروش فوری بسیاری از محصولات خود را دریافت کرده و همان‌طور که برای دو محصول هایما اس 5 و پژو پارس اتوماتیک شرایط فروش ویژه ای را عرضه کرد، برای دیگر محصولات نیز این اتفاق خواهد افتاد که طبیعتا بسیاری از مردم منتظر دریافت شرایط فروش ویژه برای بسیاری از محصولات از قبیل سمند و پژو هستند که از طرفداران بسیار زیادی برخوردار هستند.

مصطفي خان كرمی، معاون مدير عامل در بازاريابی و فروش ايران‌خودرو در مصاحبه‌ای پیرامون برنامه‌های این شرکت برای فروش و پیش فروش محصولات این شرکت گفت: ما به دنبال ارائه طرح پیش فروش زمستانی برای محصولات پرطرفدار و پرتیراژ خود هستیم و این اقدام برای رفع نیاز بازار صورت می‌گیرد. از جمله خودروهایی که در این شرایط فروش به مشتریان عرضه می‌شود، می‌توان به پژو 405، پژو پارس دوگانه سوز، سمند ال‌ايكس 7EF پايه گاز سوز و بنزينی، پژو 206 تيپ 2 و تيپ 5 اشاره کرد. تحویل خودروهای مذکور نیز از مرداد ماه سال آینده خواهد بود و در موعدهای مختلف به مشتریان عرضه خواهد شد.

ایران‌خودروگفتنی است که این شرکت در حالی از شرایط فروش جدید برای محصولاتش خبر می‌دهد که شنیده‌ها حاکی از انصراف‌های گسترده مشتریان از پیش فروش‌های قبلی است و این اتفاق باعث شده تا ایران‌خودرو به شدت با مشکل نقدینگی روبرو شود! احتمالا شرایط فروشی که از ابتدای بهمن ماه به مشتریان عرضه می‌شود با جزئیات و امتیازات گوناگونی همراه خواهد بود و این اقدام به منظور جذب نقدینگی بیشتر صورت می‌گیرد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا