مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار تصاویر جاسوسی پورشه 718 باکستر اسپایدر در هوای برفی زمستان

خیلی کم اتفاق می‌افتد که تصاویر یک خودروی رودستر را در برف مشاهده کنیم ولی به تازگی تصاویر جاسوسی از خودروی اسپرت پورشه 718 باکستر اسپایدر در فضای مجازی منتشر شده است. بعد از ماه‌ها تست و آزمایش این خودرو توسط مهندسان آلمانی؛ حالا نوبت به آزمایش در فضای برفی و یخ‌بندان رسیده است.

شاید یکی از مالکان این خودرو در آینده قصد سفر در جاده‌های برفی و یخ زده را داشته باشد و بخواهد از دل کویر به جاده‌های یخی برود. پورشه باکستر اسپایدر برادر سقف‌دار پورشه کایمن GT4 هست که نسبت به مدل‌های مشابه عملکرد و کارایی بالاتری دارد.

ویژگی‌های مکانیکی این خودرو شبیه به مدل‌های موجود در بازار هست و تنها ظاهر این رودستر از بیرون با بقیه متفاوت توصیف شده است. به احتمال زیاد پورشه 718 باکستر اسپایدر مجهز به پیشرانه 6 سیلندر 3.8 لیتر می‌تواند 420 اسب بخار قدرت و حداکثر گشتاور 314 پوند فوت تولید کند.

با این وجود شایعه شده که این رودستر شبیه به کایمن GT4 خواهد بود که دارای پیشرانه 6 سیلندر خطی 4.0 لیتری از مدل GT3 هست که گنجایش آن کمی بیشتر از مدل‌های موجود در بازار است و به راحتی می‌تواند از مدل‌های مجهز به پیشرانه‌های 4 سیلندر توربورشارژ 2.5 لیتری تریم GTS با قدرت خروجی 365 اسب بخار و حداکثر گشتاور 317 پوند فوت جلو بزند.

هنوز تیزر رسمی از سوی پورشه برای این خودرو منتشر نشده ولی اعلام شده که این خودرو در فروردین سال آینده در نمایشگاه بین المللی ژنو رونمایی می‌شود و اواخر سال بعد وارد بازار جهانی خواهد شد.

به احتمال زیاد مدل‌های پیشرفته پورشه 718 باکستر اسپایدر و کایمن GT4 با قیمت‌های نجومی وارد بازار می‌شوند. در نتیجه اگر به دنبال مدل‌های کمی ارزان‌تر هستید، می‌توانید نگاهی به نسخه‌های جدید T نگاهی بیندازید که می‌توانند 300 اسب بخار با پیشرانه توربو 2.0 لیتری تولید کند. از سوی دیگر می‌توانید برای داشتن نسخه‌های لوکس حتی سیستم اطلاعات و سرگرمی را در صندوق عقب این خودرو نصب کنید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا