مکمل بنزین
برگزیده‌هاتماشاخانه

بهترین خودروهای جدید در سال 2018 (ویدئوی اختصاصی)

سال ۲۰۱۸ یکی از بهترین سال‌های صنعت خودروسازی بود چرا که سرشار از دستاوردهای جدید در زمینه‌های گوناگون را به جهانیان عرضه کرد. در این ویدئو به تماشای بهترین خودروها در زمینه‌ ویژگی‌های گوناگون خواهیم نشست پس همراه چرخان باشید.

نوآوری

در زمینه نوآوری سیستم مسیریاب و راداری منحصر به فرد مرسدس بنز کلاس C یا مدلهای شاسی بلند لکسوس جذاب و دیدنی هستند اما این خودروی نیسان لیف هست که با طراحی e Pedal توانسته حرف اول را بزند. این طراحی جدید شتاب خودرو را طوری در جاده‌ها تنظیم می‌کند که خیلی دیر راننده احتیاج به ترمز گرفتن یا تعویض دنده خواهد داشت و می‌تواند از مسیر رانندگی خود لذت زیادی ببرد.


خودروی خانواده

خودروهای زیادی در بازار هستند که می‌توانند برای خانواده‌ها مناسب باشند برای مثال دو خودروی اشکودا کاروک یا بی‌ام‌و X3 در بازار جهانی برای مسافرت‌های خانوادگی طرفداران زیادی دارند ولی خودروی فورد فوکوس هست که از لحاظ ظاهر، کارایی و فناوری بی‌نظیر عمل کرده است.


کاربردی بودن

خودروی کومبولایف واکسهال دارای طراحی بدنه فوق‌العاده هست و از سوی دیگر خودروی ۷ نفره کیا سورنتو از محصولات کاربردی در ماشین‌های امروزی هستند ولی این ولوو V60 هست که با طراحی فوق‌العاده در بیرون و داخل کابین توانسته دل همه را برباید.


امکانات برتر برای رانندگی

در سالی که گذشت دو خودروی مزدا MX5 و هوندا سیویک تایپ R در ساخت خود حالات مختلف رانندگی مانند اسپرت، راحتی و … را دارند اما این شاسی‌بلند آلفا رومئو استلوویو هست که امکانات رانندگی بیشتر و راحت‌تری را در اختیار راننده و سرنشینانش قرار می‌دهد.


خودروهای طرفدار محیط زیست

یکی از خودروهای محبوب در سال گذشته تویوتا یاریس بود و در کنار آن هم میتسوبیشی اوتلندر هم یکی دیگر از خودروهای برتر حامی محیط زیست معرفی شد ولی باید اعلام کنیم که خودروی برتر برای این ویژگی رنو Zoe تمام برقی است.


خودروهای سایز کوچک

در میان خودروهای کاربردی با ابعاد کوچک می‌توان به سوزوکی جیمنی آفرود و سئات ایویزا اشاره کرد که در عین کوچک بودن قلب‌های بزرگی دارند. البته باید بگوییم که فولکس‌واگن پولو توانسته ثابت کنه که کوچکی یا بزرگی خودرو ربطی به برتر بودن آن ندارد و در رده اول قرار گرفته است.


تکنولوژی

صفحه نمایش و سیستم اطلاعات و سرگرمی فولکس‌واگن توارگ و مرسدس بنز سری ‌A حرف‌های زیادی برای گفتن در این زمینه دارند ولی سیستم جدید iDrive بی‌ام‌و X5 هست که روی این خودرو نصب شده که کارایی فوق‌العاده و کارکرد بسیار آسان را دارد. جالب است بدانید راننده می‌تواند با حرکت، صدا یا لامسه با این سیستم کار کند.


طراحی بدنه

در این زمینه دو خودروی استون مارتین ونتیج و رنج‌روور ولار ظاهری بی‌نقص و زیبا دارند اما بهترین انتخاب برای این بخش پژو ۵۰۸ جدید با طراحی فوق‌العاده هست که هم در طراحی ظاهری بیرونی و درونی توانسته دل هر بیننده را به دست آورد.


راحتی خودرو

وقتی درباره ویژگی راحتی صحبت می‌کنیم یادمان به خودروی فورد فیستا اکتیو می‌افتد که سیستم تعلیق بسیار خوبی دارد و بعد از آن هم DS 7 هست ولی بهترین ماشین در این زمینه سیتروئن C4 کاکتوس معرفی شده که در عین جادار بودن و صندلی‌های کاناپه شکل‌اش می‌تواند در سرعت‌های بالا رانندگی دل پذیری را برای سرنشینانش فراهم کند.


ماشین‌های انقلابی

در سالی که گذشته دو خودروی جگوار e-pace و ولوو XC40 انقلاب به پا کرده و روی جدیدی را به صنعت خودروسازی نشان دادند ولی خودروی جدید مرسدس بنز سری A جدید ظاهری زیبا، رانندگی راحت و تکنولوژی به روز دارد که باعث شده در این بخش در صدر جدول قرار گیرد.


باارزش بودن

در میان محصولات تولید شده در سال ۲۰۱۸ میلادی هیوندای i30 و کیا سید خودروهای مقرون به صرفه در عین در نظر گرفتن کارایی‌شان بود اما شاسی‌بلند پیشرفته اشکودا کاروک با تجهیزات و کارایی عالی خودرویی باشد که ارزش خریدن آن حرف اول را می‌زند.


لوکس بودن

خودروی مینی هاچ در عین کوچک بودن و بنتلی کانتیننتال ‌GT هم می‌توانند حس لوکس بودن را به سرنشینانشان انتقال دهند ولی آئودی A6 چه در داخل و چه در خارج آن بهترین مواد برای ساخت آن به کار گرفته شده است به طوریکه هنگامیکه در درون آن نشستید دیگر نمی‌خواهید از آن بیرون آیید!

نظر شما درباره خودروهای معرفی شده چیست؟ در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا با بهترین محصولات ساخته شده در سال ۲۰۱۸ بیشتر آشنا شوید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا