Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

تصاویر جدید فیس‌لیفت میتسوبیشی پاجرو اسپرت برای اولین بار منتشر شد

میتسوبیشی پاجرو یکی از شاسی‌بلندهای اسپرت در جهان است که از سال 1982 میلادی وارد بازار کشورهای مختلف شد و توانست فروش خوبی را بدست آورد. تا به امروز چهار نسل از این خودرو وارد بازار شده که آخرین نسل از سال 2006 تا به امروز با تغییراتی سال‌های متمادی روی خط تولید رفته است.

حتی این خودرو در بازار ایران هم توانست مخاطبان خاص خود را بدست آورد. آخرین مدل این خودرو در سال 2016 در آسیا و استرالیا به نمایش گذاشته شد ولی به تازگی تصاویر جاسوسی از فیس‌لیفت میتسوبیشی پاجرو اسپرت توسط عکاسان برای اولین بار شکار شده است. همانطوریکه در تصاویر مشاهده می‌کنید این خودرو سه ردیف صندلی دارد و به راحتی می‌تواند 7 سرنشین را درون خود جای دهد. تصاویر منتشر شده از این شاسی‌بلند در هوای سرد برفی زمستان در شمال سوئد گرفته شده است.

هنوز اطلاعات زیادی درباره مشخصات و ویژگی‌های این خودرو منتشر نشده ولی با مقایسه مدل‌های موجود از آن در بازار می‌توان گفت که این فیس‌لیفت جدید چراغ‌های عقبی جدید با طراحی جدید برای سپر عقب را دارد. از سوی دیگر بسیاری از کارشناسان طراحی جلوی خودرو را شبیه به مدل اکلیپس کراس دانسته‌اند که به طور کلی سپر و شبکه توری مشبک آن تغییر پیدا کرده است.

احتمال دارد تغییرات درون این خودرو بسیار کم باشد چون هنوز تصاویر یا اطلاعاتی از آن منتشر نشده است. شاید این خودرو مجهز به پیشرانه‌های دیزلی یا گازوئیلی 2.4 لیتری باشد ولی احتمال دارد نسخه برقی و هیبریدی آن در آینده نزدیک ساخته می‌شود. بسیاری از کارشناسان حدس می‌زنند این خودرو در بازار آسیای شرقی، استرالیا و بعضی از نواحی اروپا دیده شود و با اسم Shogun اسپرت به بازار می‌آید. با دیدن این تصاویر جاسوسی می‌توان گفت این شاسی‌بلند ابعادی شبیه به پیکاپ L200 دارد و برای جاده‌های آفرود کاربرد دارد. در حال حاضر در بازار آمریکای شمالی میتسوبیشی اوتلندر در تیپ شاسی‌بلند قرار دارد و به احتمال زیاد با برگشتن پاجرو یا مونترو می‌توان آفرود قوی و قدرتمندی را در بازار دید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.