مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین قیمت BMW 530 و شرایط فروش آن اعلام شد (نیمه دوم دی 97)

BMW 530 از سری خودروهایی است که نوسان قیمتی بسیار زیادی در بازار داشته و با توجه به وابستگی شدید این خودرو به دلار و همچنین مشکلاتی که در زمینه واردات آن وجود دارد افزایش قیمت بسیار زیادی را از سال پیش تجربه نموده است که به تازگی نیز این خودرو با قیمت جدید توسط پرشیا خودرو اعلام شده است. همچنین شرایط فروش BMW 530 توسط پرشیا خودرو به عنوان متولی برند بی ام و در ایران اعلام شده است که مشتریان می‌توانند از امروز ثبت سفارش خود را انجام دهند.

به گزارش چرخان، شرکت پرشیا خودرو به عنوان متولی محصولات شرکت خودروسازی بی ام و در ایران از قیمت جدید یکی از محصولات پرطرفدار خود یعنی BMW 530 رونمایی کرد که مشتریان می‌توانند با شرایط فروش جدید این شرکت اقدام به خرید خودرو نمایند.

BMW 530 که در سال گذشته با حوالی قیمت 400 تا 600 میلیون تومان به مشتریان عرضه میشد و همین قیمت نیز یک قیمت بسیار بالا برای این خودروها به شمار می‌رفت، در خرداد ماه سال جاری برای اولین بار قیمت میلیاردی رسید و قیمت یک میلیارد و 99 میلیون تومانی را به خود دید که یک رکورد برای این خودرو محسوب می‌شود.

البته این خودرو قبل از این در مدل‌های بسیار زیادتری به مشتریان عرضه میشد که گویا مشکلات مربوط به ثبت سفارش و واردات خودروهای خارجی به اندازه زیاد تاثیر گذاشته و سری تیپ های این خودرو را به دو مورد کاهش داده است که صرفا در دو تیپ ویژن و پریمیر به مشتریان عرضه می‌شود.

قیمت جدید اعلامی برای تیپ Vision sport این خودرو یک میلیارد و 457 میلیون تومان اعلام شده است که نسبت به قیمت قبلی اعلام شده این شرکت افزایش قیمت حدود 10 درصدی را تجربه کرده است.

همچنین قیمت اعلامی جدید برای تیپ Premier Sport این خودرو یک میلیارد و 299 میلیون تومان قید شده است که در مورد این خودرو نیز شاهد افزایش قیمت بوده‌ایم. گفتنی است که این خودرو در مدل‌های مختلف قابل تحویل نبوده و مشتریان صرفا قادر به ثبت سفارش مدل‌های مذکور هستند.

BMW 530شرایط فروش BMW 530 مدل 2017

پرشیا خودرو در اطلاعیه مذکور از فروش ویژه با تحویل فوری 30 روزه از این خودرو نیز رونمایی کرده است که مشتریان می‌توانند با قیمت قطعی ثبت سفارش کرده و طی 30 روز کاری خودروی خود را تحویل بگیرند. البته در این شرایط فروش بر خلاف شرایطی که چند هفته قبل از این شرکت عرضه شد، خبری از تسهیلات خاص پرشیا خودرو نبوده و فروش به صورت نقدی انجام می‌شود. خودروهای مذکور با مدل 2017 به مشتریان تحویل داده می‌شود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا