مکمل بنزین
رپورتاژ

راهنمای سفر به شهر‌های ساحلی زیبا

در این روزهای زمستانی و بهاری پیش رو برنامه‌ریزی سفر و با نرخ به صرفه تور مسافرتی خود را رزرو کنید. آژانس مقتدر سیر تور‌های مختلفی را به مقاصد ساحلی و با هتل‌هایی که امکانات بسیار خوبی برای اقامت دارند برنامه ریزی می‌کند در اینجا چند پیشنهاد سفر برای شما داریم.

تور قبرس؛ سفر زمستانه به جزیره زیبای اروپا

با تور قبرس به جزیره‌ای زیبا و باور نکردنی در میان دریای مدیترانه سفر می کنید. این جزیره بی‌نظیر در میان ترکیه و یونان همیشه گردشگران زیادی را از کشور‌های اروپایی جذب می‌کند.
این جزیره به دو بخش قبرس شمالی و قبرس اروپایی تقسیم شده است.
قبرس شمالی که بیشتر ترک نشین است نیازی به ویزا ندارد و گردشگران به شهر نیکوزیا می‌روند و در هتل های زیبای ساحلی و در این شهر اقامت می کنند.
بخش دوم جزیره که به قبرس اروپایی معروف است شامل شهرهای لارناکا و لیماسول است که البته ورود به آن نیاز به ویزا دارد و کارشناسان مسافرتی آژانس برای گردشگرانی که علاقمند به اقامت در این شهر‌ها هستند اقدام به اخذ ویزا نیز می‌کنند.

این جزیره غذاهای دریایی خوشمزه‌ای دارد که با انواع دستور‌ پخت‌های ترکی و یونانی طبخ می‌شوند. نیکوزیا هم به برگرهای خوب معروف است حتما امتحان کنید.
تور‌های قبرس معمولا از ۶ شب شروع شده و گردشگران با هواپیمایی ترک اطلس جت و یا با هواپیمایی قشم ایر اجرا می‌شوند. تمام تور‌ها دارای ترنسفر‌های فرودگاهی هستند و به راحتی به همراه عزیزانتان به هتل می‌رسید.

بهتر است در این سفر از میان هتل‌های چهار و پنج ستاره انتخاب کنید تا از هتل‌ و امکانات خوبش لذت ببرید. تمام هتل‌ها دارای صبحانه رایگان هستند و بسته به ستاره هتل ممکن است وعده‌های غذایی دیگر هم برای مهمانان سرو شود که البته اطلاعات کامل را می‌توانید از کارشناسان سفر قبرس در آژانس مقتدر سیر دریافت کنید.
در تمام تور ها آژانس ترتیب یک گشت شهری به همراه راهنمای فارسی زبان نیز هستند.
برای دیدن این جزیره زیبا با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید.

تور باکو؛ سفر به شهر زیبای حاشیه دریای خزر

 

تور باکو انتخاب مناسب گردشگری برای خانواده‌ها است. شهری در نزدیکی ایران که بسیار مهمان نواز هستند هموطنان آذری زبان که برای این سفر هیچ مشکلی ندارند و بسیار راحت صحبت می‌کنند.
باکو در سال‌های گذشته پیشرفت داشته و بسیاری از هتل‌های زنجیره‌ای و معروف را در این سفر می توانید رزرو کنید.

به دلیل پر طرفدار بودن تور باکو در این روز‌ها آژانس مقتدر سیر برنامه‌ریزی متنوع‌ای با پرواز‌های ایران ایر و پرواز آذربایجانی آذال ایر دارد. تور ها معمولا از حدود ۳ تا ۷ شب متغیر هستند و بسته به زمانی که برای سفر دارید می‌توانید تور خود را انتخاب کنید.
تور ها دارای گشت شهری به همراه راهنمای فارسی زبان هستند به دیدن منطقه قدیمی شهر بروید و از کاخ شیروان شاه و قلعه دختر بازدید کنید. در همین منطقه می توانید از مغازه‌های سوغاتی فروشی خرید کنید و صنایع دستی باکو را برای هدیه برای دوستانتان بیاورید.
تور های باکو دارای خدمات ترنسفر فرودگاهی بیمه مسافرتی نیز هستند آژانس با هماهنگی هتل ترتیب سرو صبحانه هر روزه برای گردشگران را نیز داده است است روزتان را با صبحانه‌های مفصل آذری آغاز می کنید.
سفر به باکو انتخاب خانواده‌های ایرانی برای تعطیلات نوروز نیز هست؛ برای رزرو بهتر هتل و پرواز بهتر است از حالا تور‌های باکو را بررسی کنید و بهترین هتل‌های چهار یا پنج ستاره را برای اقامت بهاری رزرو کنید و سال جدید را در سواحل تازه ای از دریای خزر خوش بگذرانید.
از وب‌سایت آژانس تور باکو نوروز 98 را بررسی و تور مناسب را با نرخ به صرفه و پایه رزرو کنید.

تور آنتالیا؛ بهترین تجربه خوشگذرانی در تعطیلات

تور آنتالیا سفر به شهری است که ازتمام اروپا و آسیا گردشگران برای استراحت در هتل های پنج ستاره لوکس به آن سفر می‌کنند.
تور های آنتالیا به صورت هفتگی در آژانس مقتدر سیر برنامه ریزی می‌شوند و تمام آنها برروی وب سایت آژانس نیز به روز هستند. سفرها با پرواز های خوب و راحت اطلس جت و سان اکسپرس وپروازهای ارزان تر و ایرانی قشم ایر و ایران ایر برنامه‌ ریزی می‌شوند. تمام تور‌ها البته دارای ترنفر فرودگاهی هستند فقط نکنه ظریف ماجرا این است که تنها پرواز‌های ترک اجازه فرود در فرودگاه خود آنتالیا دارند و پرواز‌های ایرانی در اسپارتا می‌نشینند.
اگر همیشه عاشق اقامت درهتل‌های این شهر بودید حالا وقت خوبی برای رزرو ارزان آنهاست بسیاری از این هتل ها دارای استخر‌هایی با آب گرم هستند و می‌توانیداز شنا در استخر‌های رو به دریا لذت ببرید.
هتل‌ها بسته به ستاره ای که دارند دارای خدمات مختلف سرو وعده ها و میان وعده هستند برخی از انها هم خدمات سرو غذا و نوشیدنی ۲۴ ساعته دارند که بسته به سلیقه شخصی و بودجه سفر می‌توانید انتخاب کنید.
برای خرید هم این شهر ترکیه انخاب خوبی است یک روزتان را برای خرید در مال آف آنتالیا کنار بگذارید و از بهترین برند‌های اروپایی و ترک خرید کنید.
اگر از آن دسته گردشگران حرفه‌ای باشید می‌دانید که اگر از حالا تور آنتالیا نوروز 98 را رزو کنید با نرخ ارزان‌تر سفر می‌کنید.

منبع : ویرلن

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا