مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌هاداخلی

گزارش بازدید از خط تولید شاسی بلندهای بیسو در مجموعه سیف خودرو!

خودروهای بیسو خودروهای لوکس شاسی بلندی هستند که در یک ماه اخیر جزو پرتبلیغ‌ترین خودروهای خارجی کشورمان محسوب می‌شوند که به عنوان خودروهای لوکس اقتصادی معرفی شده و طبق شنیده‌ها استقبال خوبی نیز فروش دو مدل از خودروهای مذکور شده و سیف خودرو نیز در سایت تولید خود توانسته پیشرفت خوبی در زمینه تولید خودروهای بیسو داشته باشد که در ادامه گزارشی از آخرین اخبار و روند تولید این خودروها تقدیم حضور شما می‌شود.

به گزارش چرخان، پیمان قمصری، معاون اجرایی سیف خودرو در نشست خبری این شرکت پیرامون مسائل مختلف تولید خودروهای بیسو در ایران صحبت کرد و خبرهای خوبی از این خودروهای لوکس اقتصادی داد که به نظر می‌رسد به زودی شاهد حضور قدرتمندی از این برند چینی خواهیم بود تا رقبای خودروهای چینی موجود در بازار بیش از قبل شده و مشتریان انتخاب‌های بیشتری داشته باشند.

وی در این نشست خبری با اشاره به وضعیت خودروهای بیسو در ایران و رعایت استانداردهای 85 گانه گفت: در حال حاضر خودروهای t3 و t5 در کارخانه سیف خودرو با رعایت کامل استانداردهای 85 گانه در حال تولید است. همچنین خودروی T7 بیسو نیز در سال آینده تولید و به بازار عرضه خواهد شد.

معاون اجرایی سیف خودرو در ادامه گفت: اولین خودرویی که از این برند در خط تولید قرار گرفته خودروی T3 است که جزو اولین خودروهایی است که استانداردهای 85 گانه را رعایت کرده و توانستیم طبق استانداردهای قانونی سازمان استاندارد به کارمان بپردازیم که قطعا در کیفیت تولیدی محصولات نیز موثر خواهد بود. این اتفاق در حالیست که بسیاری از رقبای ما قادر به پاس کردن استانداردهای 85 گانه نیستند و قطعا این موضوع امتیاز بزرگی برای خودروهای بیسو به شمار می‌رود.

این اظهارات معاون اجرایی سیف خودرو در حالیست که به نظر می‌رسد سازمان استاندارد در دی ماه سال آینده خط تولید بسیاری از خودروهای در حال تولید را متوقف کرده و با توجه به این وضعیت کیفیت تولید در خودروهای بیسو، آینده خوبی برای آنها قابل تصور است.

پیمان قمصری، معاون اجرایی سیف خودرو در ادامه با اشاره به ظرفیت تولید کارخانه بیسو گفت: در حال حاضر خودروهای بیسو در کارخانه مرتب تولید می‌شود که از استانداردهای خوبی برخوردار بوده و سابقه خوبی از نظر تولید خودروهای معتبر بین المللی دارد. در صورتی که ظرفیت کامل کارخانه تولید ما در یک شیفت کوتاه کار کند توانایی تولید 20 خودرو را دارد که در صورت کارکرد در شیفت طولانی به 27 عدد می‌رسد.

معاون اجرایی سیف خودرو در ادامه به جزئیات داخلی سازی خودروهای بیسو در ایران اشاره کرد و گفت: ما در تلاشیم تا بتوانیم به فاز داخلی سازی 20 درصد وارد شویم و پک های سی کی دی این خودروها را وارد کرده و مونتاژ را در ایران انجام دهیم. همچنین در نظر داریم تا اتاق سازی را نیز در کارخانه خود فعال کنیم و بتوانیم هر چه بیشتر در زمینه تولید داخلی این خودروها قدم برداریم.

بازدید از خط تولید خودروهای بیسو در کارخانه مرتب که حالا به سیف خودرو واگذار شده است و از خط تولید نوینی برخوردار است.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون اینکه آیا به بحث قطعات یدکی خودروها نیز توجه می‌شود یا خیر گفت: در این زمینه نیز 8 درصد از قیمت قطعات سی کی دی واردی متعلق به قطعات یدکی است که همراه آنها ارسال می‌شود و مشتری از همان لحظه تحویل خودرو می‌تواند در سرتاسر کشور از خدمات پس از فروش سیف خودرو بهره ببرد.

معاون اجرایی سیف خودرو در ادامه به سوالی پیرامون کهنه بودن خط تولید کارخانه مرتب و شایعه مربوط به تولید کیفیت پایین خودروهای این شرکت گفت: ما فعالیت‌های بسیار زیادی در زمینه نوسازی خط تولید کارخانه مرتب انجام دادیم و برای به هنگام سازی این خط تولید نیز تلاش خواهیم کرد. ما پس از خرید خط تولید کارخانه مرتب مجبور به تغییرات بسیار زیادی در این کارخانه شدیم و عملا یک خط تولید جدید در آن راه اندازی کردیم. هزینه‌ای که ما صرفا برای نوسازی و به سازی خط تولید کارخانه مرتب انجام دادیم چیزی در حدود 20 میلیارد تومان بوده است. ما برای نوسازی بایستی استانداردهای بیسو و استانداردهای جهانی را در نظر می‌گرفتیم که توانستیم این مهم را تحقق ببخشیم.

پیمان قمصری، معاون اجرایی سیف خودرو در ادامه به برنامه‌های آتی این شرکت اشاره کرد و گفت: ما برای توسعه فعالیت های خود به دنبال راه اندازی سایت تولید کاشان خود هستیم که در مرحله طراحی و تجهیز بوده و قطعا از استانداردهای بسیار بالا و قابل توجهی برخوردار خواهد بود. سایتی که در کاشان در حال تجهیز و طراحی است یک میلیون متر مربع وسعت خواهد داشت. در صورت بهره برداری از این سایت شاهد تولید روزانه 8 دستگاه خودرو خواهیم بود که توانایی ایجاد 2000 فرصت شغلی را دارد که این اشتغال به صورت مستقیم خواهد بود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا