مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

انتشار تصاویری جدید از فیس‌لیفت سوزوکی SX4 S-Cross

امروز تصاویری از فیس‌لیفت سوزوکی SX4 S-Cross منتشر شد که نشان دهنده بهینه‌سازی قسمت جلویی و داخل این خودرو نسبت به نسخه پیشین است.

suzuki-sx4-s-cross-001

سوزوکی SX4 S-Cross را می‌توان رقیب جدی نیسان قشقایی نامید. ظاهرا تصاویر منتشر شده SX4 S-Cross برای ارائه به یکی از نمایندگی‌های سوزوکی در فرانسه بوده است.

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که قسمت تاج SX4 S-Cross تغییرات زیادی داشته و یک جلو پنجره‌ای مشبک کرومی در جلوی خودرو قرار گرفته و حالت چراغ‌ها به دلیل استفاده از خطوط تهاجمی شکل در بدنه خشن‌تر شده است.

suzuki-sx4-s-cross-002

شایعات منتشر شده از افزایش فاصله این خودرو با زمین خبر می‌دهند و این افزایش فاصله کاملا مطابق با مدل‌های مشابه لندرور خواهد بود. به نظر می‌رسد از رنگ‌ها و مواد تازه‌ای برای کابین SX4 S-Cross استفاده شده است. این خودرو در دو مدل و با دو موتور متفاوت عرضه خواهد شد. مدل اول از یک موتور بنزینی Boosterjet و 1.0 لیتری بهره می‌برد و مدل دوم از موتوری دیزلی به نام Baleno استفاده خواهد کرد که یک موتور 1.6 لیتری است.

فعلا در مورد زمان عرضه و قیمت مدل جدید سوزوکی SX4 S-Cross هیچ اطلاعی در دسترس نبوده و قطعا باید تا زمان رونمایی رسمی این خودرو کمی صبر کرد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا