مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش اقساطی محصولات چری به مناسبت دهه فجر 97 اعلام شد

شرکت مدیران خودرو به عنوان نماینده محصولات برند چینی چری در ایران چند وقتی است شرایط فروش مختلفی را برای فروش محصولاتش ارائه می‌کند. البته با توجه به قیمت محصولات این شرکت در بازار آزاد به نظر می‌رسد که استقبال از قیمت کارخانه‌ای محصولات چری بالا نبوده و بسیاری از مشتریان برای خرید خودرو از این برند چینی مستقیما به بازار مراجعه می‌کنند.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی مدیران خودرو که نماینده و مونتاژ کننده محصولات برند چینی چری در ایران است در اطلاعیه‌ای از شرایط فروش اقساطی جدید محصولاتش خبر داد که طبق گفته این شرکت و به منظور کمک به توان خرید مشتریان اقدام به ارائه تسهیلات بدون بهره نموده و مشتریان می‌توانند از امروز و تا تاریخ 26 بهمن ماه اقدام به ثبت سفارش نمایند.

البته گفتنی است که محدودیت در نظر گرفته شده برای این شرایط فروش محدود بوده ولی با توجه به سوابق فروش این شرکت به نظر می‌رسد که ظرفیت تعیین شده تکمیل نخواهد شد و مشتریان می‌توانند تا آخرین روز اعلامی اقدام به ثبت سفارش خود نمایند.

خودروهای موجود در این شرایط فروش عبارتند از : Tiggo 5 و Arrizo 5 که البته در حال حاضر از معاملات خوبی در بازار برخوردار نیستند ولی با توجه به تسهیلات ارائه شده در این شرایط فروش، جذابیت خوبی برای خرید این خودرو ایجاد شده است.

تسهیلات ارائه شده در این شرایط به صورت بازپرداخت 12 ماهه بوده و اقساط این تسهیلات در چک‌های 4 ماهه از وی دریافت می‌شود. همچنین مبلغ در نظر گرفته برای تسهیلات 61 تا 97 میلیون تومان در نظر گرفته شده که مشتری می‌بایست چک‌های 15 تا 24 میلیون تومانی برای این تسهیلات ارائه دهد!

البته گفتنی است که مشتری بایستی برای اخذ تسهیلات یک چک به مبلغ کل وام دریافتی + درصدی از وام را به عنوان تضمین ارائه کند که طبیعتا خودروها نیز بدون بیمه بدنه به مشتریان واگذار نخواهد شد.

چری

از دیگر شرایط موجود برای این شرایط فروش محصولات چری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تحویل تمامی خودروها به صورت فوری خواهد بود.
  • حواله‌های صادر شده برای مشتریان به مدت 72 ساعت معتبر بوده و پس از آن ملغی خواهد شد.
  • کلیه خودروهای واگذار شده در این شرایط فروش دارای 5 سال گارانتی و یا 150 هزار کیلومتر کارکرد خواهند بود.
  • ثبت نام برای تمامی خودروها طبق رنگ‌های موجود در سیستم خواهد بود.
  • مشتری برای ثبت سفارش خرید بایستی مدارک مثبته در راستای توانایی پرداخت اقساط مذکور را بایستی ارائه کند.
  • گواهی اشتغال به کار یا حکم کارگزینی معتبر برای این شرایط فروش الزامی است.
  • گفتنی است تمامی خودروهای مذکور به صورت نقدی نیز قابل واگذاری است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا