مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار رندری جدید از رنو کپچر

یکی از کراس‌اوورهای پرفروش در بازار جهانی از برند رنو مدل کپچر هست که در کشورمان هم برای مدتی به بازار عرضه شد و تقاضای فروش بالایی داشت. در حال حاضر مدل‌های مختلف زیادی از تیپ شاسی‌بلند و کراس‌اوور در قاره آسیا و اروپا تولید می‌شود و در رقابت با رنو کپچر وجود دارند.

اما این کراس‌اوور جذاب و زیبای رنو می‌خواهد تا چندین نسل در خط تولید باقی بماند؛ از این رو به تازگی حدس و گمان‌های زیادی برای طراحی بعدی و رندرهای جدیدی روز به روز از این خودرو منتشر می‌شوند. امروزه رنو کپچر یکی از پرفروش‌ترین کراس‌اوورهای سایز کوچک در بازار هست. در این رندر منتشر شده می‌توان طراحی جدید برای سقف را با استفاده از نوار آبی و مشکی رنگ دید که قوس و انحنای سقف را به خوبی نمایش می‌دهد و خبر از آیرودینامیک بالای این کراس‌اوور دارد. البته رویهم رفته طراحی کلی این خودرو زیاد تغییری پیدا نکرده و تنها ارتفاع ستون C کمی پایین آمده که باعث شده پشت خودرو تیزتر به نظر برسد.

یکی از تغییرات اساسی روی داده در این خودرو چراغ‌های جلو و اطراف آن هست که در این رندر چراغ‌های LED به صورت شکل C تعبیه شده‌اند و در کنار آن هم چراغ‌های روشنایی در روز قرار گرفته‌اند. به علاوه انتظار داریم که درون این خودرو تغییراتی از قبیل جلوی داشبورد و آینه‌ها را مشاهده کنیم. بعضی از کارشناسان خودرو معتقدند که طراحی درون نسل بعدی رنو کپچر شبیه به مگان و تالیسمان باشد. همچنین احتمال دیدن یک تبلت بزرگ و افقی در وسط کنسول نیز وجود دارد.

از سوی دیگر احتمال دارد رنو کپچر جدید پلتفرمی شبیه به CMF-B نیسان داشته باشد و جایگزینی برای نیسان جوک در اروپا باشد و همراه با نسل جدید رنو کلیو بازار کراس‌اوورها در اروپا و آسیا را قبضه کنند. یکی از گزینه‌های جدید این کارخانه برای پیشرانه در نظر گرفتن پیشرانه توربو گازوئیلی 1.3 لیتری و 1.5 لیتری dCi با سیستم فیلتراسیون خروجی گازی هست.

رنو کپچر جدید در آینده رقیب سرسخت نسل آتی پژو 2008  خواهد بود که در الان در حال طراحی و توسعه هست و همچنین رقیب اوپل موکا، سوزوکی ویتارا و فورد اکواسپرت و مزدا CX-3 هست.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا