مکمل بنزین
گوناگونخبر

آیا برند فراری از کوکا و مک دونالد باارزش تر است؟

همیشه در صنعت خودروسازی بحث اینکه کدام برند از ارزش بالاتری نسبت به رقیبان خود برخوردار است، موضوع جالبی بوده است. شرکت‌هایی که برای ساخت برند خود و ماندگار کردن آن‌ها در ذهن و البته قلب مشتریانشان تلاش‌های بسیار زیادی کرده و زحمت زیادی را به جان خریده‌اند.

حالا دراین‌بین، برند نام‌آشنای فراری ایتالیا که در کنار ساخت ابرخودروهای اسپرت و جذاب، به ساخت وسایلی مانند عینک دودی، تی‌شرت، خرس‌های تدی و موارد دیگر با برند اصیل خود نیز مشغول است.

برند فراری توانسته از دیگر برندهای مطرح جهان مانند کوکاکولا، مک‌دونالد، دیزنی و لگو نیز، در بحث ارزش‌گذاری جلوتر رفته و امتیاز خود را از 91.5 به 94.8 از 100 در طول 12 ماه برساند. عددی که ازنظر کیفی، نمره AAA+ را برای فراری به یادگار گذاشته است. در بین شرکت‌های خودروسازی تنها پورشه و بی ام و هستند که با نزدیک بودن به فراری، توانسته‌اند به نمره AAA برسند.

در سال گذشته میلادی، ارزش برند فراری با رشد 27 درصدی نسبت به سال 2017، توانست به عدد 8.3 میلیارد دلار برسد. بیشتر خودروهای مدل 2019 این شرکت نیز قبل از تابستان گذشته، پیش‌فروش شده‌اند. این سودآوری در حالی است که رئیس جدید این شرکت، خبر تولید 15 مدل جدید از طرف این شرکت که بیشتر آن‌ها برقی خواهند بود را نیز برای آینده داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا